Starší motorová loď na prodej
V dnešní době, kdy čekačka na nové lodě se protahuje na roky, je ideální čas na prodej starších, ale zachovalých strojů, které mohou ještě dlouho sloužit. V článku představíme loďku dnes již klasických tvarů z roku 1979.
Jmenuje se Dubrovnik. Na vodu byla spuštěna v roce 1979. Je dlouhá 122 metry a široká 18,8 metru. Na palubu si s sebou můžete vzít 1299 přátel, 457 z nich se vyspí ve vlastních kajutách. Pokud vaši přátelé nemají rádi placená parkoviště, 300 z nich zaparkuje v podpalubí.
Jedná se o starou a zkušenou loď, která se nejlépe vyzná na trati Dubrovnik – Bari. Zvládá ji poslepu. Dovede ale i jiné trasy. Při plánování plaveb je třeba brát v úvahu trochu větší ponor 4,8 metru.Z důvodu hloubky tak například Prvić - Šepurine nepadá do úvahy.
Dubrovnik můžete mít za 2 850 000 EUR. Více fotografií naleznete zde.
749
Související články
Kolik je příliv na Jadranu
Kolik je příliv na Jadranu
Jaký je na Jadranu rozdíl hladin mezi přílivem a odlivem? Je to zanedbatelné, nebo by někdy a někde stálo za to se jím zabývat? A nejde jen o nasednutí na mělčinu, problémem může být plavba pod mostem.
Záplavy v Makarské i v Dubrovniku
Záplavy v Makarské i v Dubrovniku
Jednou to muselo přijít. Po dlouhotrvajících vedrech je tu zlom a spolu s ním deště, bouřky a povodně, které si s Dalmácií běžně nespojujeme. Ulice v Makarské i v Dubrovniku jsou pod vodou. A v Zadaru to asi nebude lepší.
Depistolizace v Dubrovniku, Jadroliniji padají vrata a český jachtař s dobyvačnými sklony
Depistolizace v Dubrovniku, Jadroliniji padají vrata a český jachtař s dobyvačnými sklony
V Dubrovniku probíhá depistolizace jadranských hajduků. Příliš zbraní mezi lidem = nebezpečí. Trajekty Jadrolinije mají problémy s padajícími vraty. Naposled se otevřela příď lodě mezi Splitem a Bračem. Nakonec dobyvatelská aktivita českého jachtaře.