Špičkový kurz přístavních manévrů v Chorvatsku, nebo v Praze
Již mnoho let se specializujeme na výuku té nejnáročnější disciplíny pro charterové jachtaře. Tou jsou přístavní manévry. Máme zkušenosti, víme, jak naučit, děláme to už dlouhá léta. Na našich kurzech absolvujete nejméně stovku manévrů za den. Buď za kormidlem, nebo sledováním chyb ostatních účastníků.
Přidali jsme místa na podzimních kurzech. Jde o třídenní kurzy, při kterých není na programu nic jiného než manévry. Manévry, Manévry, Manévry! To je jediná šance, jak se v této náročné disciplíně zdokonalit, jak dostat do krve techniku, jak se naučit správně o manévrech přemýšlet. Vězte, že víme o čem mluvíme. Jsme specialisté na přístavní manévry a učíme je již mnoho let. To jsou stovky proškolených skipperů...
Na kurzu se probírají také manévry, pomáhající řešit složité situace, které pomohou dostat se z míst, ze kterých není bez správné techniky úniku. Jsou to manévry od rána do večera, dril vedoucí k získání citu pro loď, k vytvoření si potřebných automatizmů, které máme například za volantem vozu.
Kurzy jsou určeny pro 4 účastníky a jsou vedeny trpělivými instruktory. jde o kurzy na jednotrupé jachtě, nebo na katamaranu...
Přihlásit se můžete zde.
A potřebujete-li se zlepšit již nyní, před letošní plavbou, nebo jen dostat před dovolenou po roční pauze kormidlo znovu do ruky, máme tu jednodenní praktické kurzy v Praze...
1773
Související články
Nové, aktualizované, rozšířené a samozřejmě lepší Přístavní manévry
Nové, aktualizované, rozšířené a samozřejmě lepší Přístavní manévry
Již počtvrté vydáme oblíbenou knihu Přístavní manévry. Je změněná, aktualizovaná a rozšířená. Ačkoli lodě se ovládají stále stejně, kniha je natolik lepší, že bude zajímavá i pro majitele starších vydání.
Co dokážu/nedokážu s jachtou?
Co dokážu/nedokážu s jachtou?
Pluji na jachtě, která nemá záďový boční propeler. Přesto jsem schopen s ní manévrovat stejně, jako by ho měla. Nebo také ne. Záleží na tom, na jaké jachtě pluji. Jaký je v tom rozdíl?
Proč funguje otáčení na vazáku i na lodi se dvěma kormidly?
Proč funguje otáčení na vazáku i na lodi se dvěma kormidly?
To že se nám loď začne otáčet kolem lana, když přidáme plyn dopředu, už asi víme. Často ale na našich kurzech slýcháme, že proto, aby se loď začala otáčet, je potřeba vytočit kormidlo. Je tomu opravdu tak? A jak to funguje i na lodích se dvěma kormidelními listy?