Přístavní manévry na jachtě s dvojicí kormidel, poslední místo
Mnoho charterových jachet má dvojici kormidelních listů. Chcete zvládnout bez stresu jejich ovládání v přístavech? S námi máte poslední možnost. Uvolnilo se nám jedno místo.
Poprvé pořádáme kurzy přístavních manévrů i na jachtě s dvojicí kormidelních listů. Půjde o 45 stop dlouhou jachtu se čtveřicí kajut. Preferujete-li pro charter větší jachty s dvojicí kormidelních listů, na třídenním kurzu v Chorvatsku, který povede zkušený instruktor Jirka Pacák, se posunete o pořádný kus dále. Získáte jistotu v ovládání jachty, zjistíte, co na rozdíl od jachty s jedním listem kormidla není možné, naučíte se, jak řešit jednotlivé situace, jak zajíždět bokem, zádí, mezi lodě, ve větru…
Tento kurz pořádáme letos poprvé a zbývá na něm již poslední volné místo, které se kvůli kolizi termínů znovu uvolnilo. Poslední volné místo na našich třídenních kurzech v Chorvatsku.
Pořádáme ale také jednodenní kurzy v Praze. Na jachtě s jedním listem kormidla a kormidelním kolem. Ty jsou určené především pro připomenutí si manévrů před vlastní plavbou. Ale i pro ty, kteří si chtějí manévry vyzkoušet poprvé je na palubě školící jachty místo.
789
Související články
Kurzy na kapitánské průkazy C a B. Teorie a praxe
Kurzy na kapitánské průkazy C a B. Teorie a praxe
V listopadu pořádáme teoretické kapitánské kurzy. Ve dnech 21. - 23. proběhne v Praze na Císařské louce přípravný teoretický kurz na průkaz C. Ve stejných dnech na Zbraslavi to bude teoretický kurz na průkaz B. Jde o třídenní kurzy určené jen pro 12 účastníků (kurz C) a pro 8 účastníků (kurz B). Nízký počet účastníků proto, abychom se vám mohli dostatečně věnovat v případě jakýchkoli neporozumění vykládanému tématu. Na našich praktických kurzech na jaře pak bude mít každý účastník vlastní kajutu.
Proč to na couvačku neposlouchá?
Proč to na couvačku neposlouchá?
Mnozí jste to již zažili. Plujete na přední chod a loď poslouchá jako hodinky. Pak zařadíte zpátečku a vaše jachtařské sebevědomí se hroutí. Jachta neposlouchá. Dělá si, co chce, neřiditelný stroj. Přitom vše bylo promyšleno, vše bylo správně…
Poslední místo na kurzu servisu a údržby lodního motoru
Poslední místo na kurzu servisu a údržby lodního motoru
Již zítra od 17:00 proběhne v Praze kurz servisu a údržby lodního dieselového motoru. Kurz povede jako vždy vynikající instruktor Vojta Sládeček. Máme poslední volné místo.