Pracovník charterové společnosti není bůh
Je třeba si uvědomit, že vše, co vám řekne pracovník charterové společnosti, nemusí být pravda. A často ani není. A nemusí se to týkat jen fungování vesmíru. Ani ve věcech fungování lodě nemusí být zběhlý.
Pokud vám například řekne, že hloubkoměr na lodi je nastaven od kýlu, může to znamenat, že je nastaven od kýlu. Nebo od hladiny. Nebo od jakékoli nesmyslné úrovně, kterou nastavení přístroje dovoluje. Například od úrovně metr pod kýlem.
K čemu mi pak taková informace je? Samozřejmě k ničemu, ale tak to ve světě charterových společností chodí.
Stejně tak v případě, kdy vám řekne, že to a to WC nemá fekální tank. Může to znamenat, že nemá fekální tank. Nebo že ho má, ale pracovník o něm neví. Potom ucpaný záchod nemusí být ucpaným záchodem, ale zavřeným fekálním tankem.
Mnozí pracovníci charterových společností jsou nováčci. Ve chvíli, kdy vám předávají loď, o ní mohou vědět jen tolik, co o ní víte vy. Nebo méně.
Dokonce jsem zažil takového, co v podpalubí hledal krmu v přední kajutě.
1886
Související články
Konkrétní problém klienta s Boataroundem
Konkrétní problém klienta s Boataroundem
Včera po zveřejnění článku o problémech, které jsou v poslední době se slovenskou společností Boataround, se v jedné facebookové reakci objevil dotaz, jestli je známý nějaký konkrétní případ, nebo jsou to jen pomluvy. Níže jeden konkrétní případ z poslední doby.
Jak velké jsou problémy Boataroundu?
Jak velké jsou problémy Boataroundu?
Stahují se nad prodejcem charteru Boataround mraky? Už od léta se vyskytují zneklidňující signály podobné, jako před krachem společnosti Zizoo. Nebo jde jen o nepatrné zaškobrtnutí?
Rozmáhá se nám tu takový nešvar…
Rozmáhá se nám tu takový nešvar…
Kolik stojí pronájem jachty na týden? Myslím kompletní cena. Pronájem jachty a extras k tomu. Tedy vše, co se platí charterové firmě. Výše extras v posledních letech výrazně narostla.