Poslední možnost přihlásit se na přednášky
Vzhledem k personální tísni v Lodních novinách je dnes a zítra poslední možnost se přihlásit na středeční a čtvrteční online přednášky Přístavní manévry a Nejzajímavější místa střední a jižní Dalmácie.
Na středeční večer je naplánovaná přednáška Přístavní manévry. Je to naše nejstarší a nejoblíbenější přednáška, která pomohla už stovkám jachtařů se zlepšit za kormidlem v přístavech a marínách. I mnozí jachtaři, kteří sami sebe označují za zkušené, během přednášky objevují nové věci a zbavují se zlozvyků, které mají. Přednáška pomáhá vysvětlit úspěšnou knihu Přístavní manévry.
Ve čtvrtek přijde na řadu v loňském roce poprvé uvedená přednáška Nejzajímavější místa střední a jižní Dalmácie. V těchto vodách máme projetý (téměř) každý kout. Pokud se do oblasti chystáte, povíme vám, kterým místům se vyhnout, kde byste zbytečně ztráceli čas, a naopak kde jsou místa, která stojí za to navštívit, nebo kde se můžete schovat, když přijde pěkná čina. Jde o romantické zátoky jen zřídka navštěvované, vynikající restaurace, jeskyně, o kterých většina jachtařů neví, nebo zajímavá místa na šnorchlování...
Vzhledem k personální tísni, která nastane na Lodních novinách ve středu, již nebude možné se na přednášky přihlásit. Proto je třeba se přihlásit dnes nebo zítra.
(Abych to vysvětlil. V informačních technologiích kulhám a nedokážu zprocesovat přihlášení, kontrolu platby a rozeslání zvacích dopisů. Jana, která to má běžně na starost, si zítra večer odjede zalyžovat a já na to budu sám. To je důvod.)
1613
Související články
Nové, aktualizované, rozšířené a samozřejmě lepší Přístavní manévry
Nové, aktualizované, rozšířené a samozřejmě lepší Přístavní manévry
Již počtvrté vydáme oblíbenou knihu Přístavní manévry. Je změněná, aktualizovaná a rozšířená. Ačkoli lodě se ovládají stále stejně, kniha je natolik lepší, že bude zajímavá i pro majitele starších vydání.
Co dokážu/nedokážu s jachtou?
Co dokážu/nedokážu s jachtou?
Pluji na jachtě, která nemá záďový boční propeler. Přesto jsem schopen s ní manévrovat stejně, jako by ho měla. Nebo také ne. Záleží na tom, na jaké jachtě pluji. Jaký je v tom rozdíl?
Proč funguje otáčení na vazáku i na lodi se dvěma kormidly?
Proč funguje otáčení na vazáku i na lodi se dvěma kormidly?
To že se nám loď začne otáčet kolem lana, když přidáme plyn dopředu, už asi víme. Často ale na našich kurzech slýcháme, že proto, aby se loď začala otáčet, je potřeba vytočit kormidlo. Je tomu opravdu tak? A jak to funguje i na lodích se dvěma kormidelními listy?