Poslední dvě uvolněná místa na manévrech v Chorvatsku
Máme poslední dvě uvolněná místa na kurzu přístavních manévrů v Chorvatsku. Poslední možnost zdokonalení se před sezónou. Ti, kdo na našich kurzech nebyli, tak to možná nevědí, kurzy ale jsou velmi intenzivní, zajíždění do přístavu od rána do večera.
Výsledkem je mimořádný posun v dovednostech. Jak by vám mohli potvrdit ti, kteří na našich kurzech již byli. Mohli by to potvrdit ve svých referencích, které ale zásadně nezveřejňujeme, protože jsou tak kladné, že byste si mohli myslet, že si je píšeme sami.
555
Související články
Proč neodhazovat mooring
Proč neodhazovat mooring
Často se nám na kurzech přístavních manévrů stane, že má pomocník na přídi chuť mooring odhodit. Je to nebezpečná věc a vysvětlíme si proč.
Proč mít lana na přistání připravená takto?
Proč mít lana na přistání připravená takto?
Na palubách jachet vídáme nejrůzněji připravená/nepřipravená lana na přistání. A často pak bývají příčinou nejrůznějších nezdarů. Proč je při přistávání zádí připravovat takto?
43 uzlů v přístavu, je třeba zvolit náhradní plán
43 uzlů v přístavu, je třeba zvolit náhradní plán
Jugo už zase strhává čepice z hlav a racci přistávají na molech zvolna couvaje. Obtížný manévr bez senzorů a zrcátek. Na kurzík přístavních manévrů se to zdá silné. Zítra už ale bude dobře.