Neuvěřitelná stíhací jízda
Finále Transat Jacques Vabre v kategorii IMOCA je neuvěřitelnou stíhací jízdou týmu Charal. Beyou s Prattem ukazují, co znamená mít v ideálních podmínkách vyladěnou jachtu IMOCA s foily. K cíli letí již druhým dnem rychlostí přes 20 uzlů. Na vedoucí Apivia již nestačí, ale stále by se mohli dotáhnout na druhou PRB.
Jen den zpět byla jachta Charal na 6. místě a ztrácela na medaili přes 50 mil. Do hloubi startovního pole se propadla z prvního místa v rovníkových tišinách. Na tento průjezd tišinami zřejmě Beyou dlouho nezapomene. Na své soupeře ztratil nejméně 300 mil.
Po výjezdu z tišin se tým Charal nevzdal a rozhodl se, že zkusí ještě o medaili zabojovat. Za den najel na soupeře 70 mil a již je třetí. Na druhé místo ztrácí 35 mil. Druhá PRB je ale podobně rychlá. Proto se zdá, že stříbro již nevyjde. Na druhou stranu včera by nikdo nevsadil ani na bronz.
Polohu lodi najdete zde.
4219
Související články
Za 5 dnů největší letošní závod s naší účastí
Za 5 dnů největší letošní závod s naší účastí
Za 5 dnů startuje transatlantický doublehanded závod Transat Cafe L´Or.Milan Koláček, Pierre Brasseur a 74 lodí na startu. Class40, Ocean Fifty, IMOCA i nejrychlejší offshore lodě na světě 32 metry dlouhé trimarany Ultim. Největší letošní závod přes oceán. S naší účastí.
Charlie Dalin při Vendée bojoval s rakovinou
Charlie Dalin při Vendée bojoval s rakovinou
Vítěz poslední Vendéé Globe Charlie Dalin nebojoval při závodu kolem světa jen se svými soupeři, ale také s rakovinou. Navzdory nutnosti pravidelné medikace a bolestem dokázal zvítězit.
Milan Koláček, proč Class40?
Milan Koláček, proč Class40?
Offshore jachtař Milan Koláček startuje letos v třídě Class40. Vrcholem bude na podzim závod přes Atlantik známý jako Transat Jacqus Vabre. Co je Class40 a jaká je jachta, na které bude závodit?