Máme vypsané třídenní kurzy přístavních manévrů v Chorvatsku
Dnes jsme vypsali 4 termíny třídenních kurzů přístavních manévrů v Chorvatsku na přelomu září a října.. Výborná příležitost, posunout se v ovládání jachty v přístavech o pořádný krok dále.
Kurzy jsou určeny pro 4 účastníky na jedné školící lodi a jsou velmi intenzivní. Přístavním manévrům se s pauzou na oběd věnujeme celé tři dny od rána do večera. Trénujeme všechny běžně užívané manévry, včetně zajíždění zádí k molu s přídí na kotvě (běžný způsob stání v Řecku). Naučíte se správně a bezpečně provádět běžné manévry a k tomu si nacvičíte i mnohé netradiční, ale velmi užitečné způsoby, jak přijet k molu a znovu od mola odplout.
Aby se nestávaly podobné nehody.
Mnozí účastníci našich jednodenních kurzů manévrů v Praze se hlásí i na třídenní kurzy, které jim dávají možnost manévry dostat pořádně do krve.
Termíny třídenních kurzů přístavních manévrů v Chorvatsku najdete zde.
2836
Související články
Ukradený propeler, unavený zloděj na Istrii a smrtelně nebezpečné ohňostroje
Ukradený propeler, unavený zloděj na Istrii a smrtelně nebezpečné ohňostroje
Rakouské důchodkyni ukradli v Grebaštici propeler z plachetnice. Zloděj se vloupal do domu v Medulinu na Istrii. Byl ale unavený a usnul na divanu. Zábavné hry s pyrotechnikou na svatbách. Jedna žena zraněná těžce, jedna nepřežila.
Kurzy na kapitánské průkazy C a B. Teorie a praxe
Kurzy na kapitánské průkazy C a B. Teorie a praxe
V listopadu pořádáme teoretické kapitánské kurzy. Ve dnech 21. - 23. proběhne v Praze na Císařské louce přípravný teoretický kurz na průkaz C. Ve stejných dnech na Zbraslavi to bude teoretický kurz na průkaz B. Jde o třídenní kurzy určené jen pro 12 účastníků (kurz C) a pro 8 účastníků (kurz B). Nízký počet účastníků proto, abychom se vám mohli dostatečně věnovat v případě jakýchkoli neporozumění vykládanému tématu. Na našich praktických kurzech na jaře pak bude mít každý účastník vlastní kajutu.
Proč to na couvačku neposlouchá?
Proč to na couvačku neposlouchá?
Mnozí jste to již zažili. Plujete na přední chod a loď poslouchá jako hodinky. Pak zařadíte zpátečku a vaše jachtařské sebevědomí se hroutí. Jachta neposlouchá. Dělá si, co chce, neřiditelný stroj. Přitom vše bylo promyšleno, vše bylo správně…