Konkrétní problém klienta s Boataroundem
Včera po zveřejnění článku o problémech, které jsou v poslední době se slovenskou společností Boataround, se v jedné facebookové reakci objevil dotaz, jestli je známý nějaký konkrétní případ, nebo jsou to jen pomluvy. Níže jeden konkrétní případ z poslední doby.
Na začátek bych chtěl zdůraznit, že Lodní noviny žádnou negativní zkušenost se slovenskou společností nemají, jejich služeb nevyužíváme. Níže uvedený dopis jsme obdrželi po zveřejnění včerejšího článku. Autor dopisu má svá tvrzení doložena komunikací se společnostmi Boataround a Sunturist.
Nejde nám o to někoho očerňovat, ale ochránit jachtaře před nákladnou negativní zkušeností. Rozhodnutí musí učinit každý sám,.
"Začátkem října jsem si přes Boataround objednal loď od Sunturistu v Zadaru na příští červen. Minulý týden jsem byl Sunturistem informován, že mi zrušili rezervaci, neboť jim Boataround nezaplatil zálohu. Dále jsem se dozvěděl, že nejde pouze o mou loď, ale o dalších sedm rezervací. Problémy se zadržením zaplacených rezervací se měly objevit již během pronájmů v průběhu letošního podzimu. Z toho důvodu Sunturist nadobro ukončil spolupráci s Boataroundem a údajně tento krok zvažují i další charterovky v Zadaru.
Když jsem to začal řešit s Boataroundem, jeho pracovníci mi lhali (například tvrdili, že není žádný problém a že mají domluvené jednání se Sunturistem na další týden, kde se vše vyřeší… a to v době, kdy mi Sunturist potvrdil, že s nimi již ukončili spolupráci!). Zkoušeli různé zdržovací taktiky, telefon zvedl pokaždé někdo jiný, někteří tam dle svých slov pracovali první týden a tedy nic nevěděli… Působilo to koordinovaným a naučeným dojmem s cílem pouze oddálit moment, kdy začnou vracet zaplacenou částku. K tomu jsem si našel opravdu spoustu naštvaných reakcí na LinkedInu a dalších médiích, kde si lidé stěžovali na to, o čem píšete ve vašem článku.
Nakonec jsem kontaktoval přímo majitele Boataroundu (i ten správný e-mail nebylo tak jednoduché najít, veřejně uváděná adresa je zrušena) a v podstatě až pod hrozbou podání oznámení bance a kreditní společnosti a současně zahájení vymáhání nároku u slovenských orgánů mi ředitelka firmy přislíbila, že se na to podívá, a následující týden mi byla celá částka vrácena na účet.
Po této zkušenosti jsem rozhodnut si již nikdy přes ně loď nebrat. Ten víkend, kdy jsem čekal, jestli se mi vrátí mých 90 000 Kč, nebo jsem o ně přišel, už nepotřebuji znovu zažít.
Loď jsem si nakonec musel objednat znovu, protože jsem si již od Sunturistu bral předtím vícero lodí a vybudovali jsme si vzájemnou důvěru. Nabídli mi možnost si ji objednat přímo od nich, čehož jsem rád využil (u neznámé charterovky bych do toho nešel)."
150
Související články
Jak velké jsou problémy Boataroundu?
Jak velké jsou problémy Boataroundu?
Stahují se nad prodejcem charteru Boataround mraky? Už od léta se vyskytují zneklidňující signály podobné, jako před krachem společnosti Zizoo. Nebo jde jen o nepatrné zaškobrtnutí?
Rozmáhá se nám tu takový nešvar…
Rozmáhá se nám tu takový nešvar…
Kolik stojí pronájem jachty na týden? Myslím kompletní cena. Pronájem jachty a extras k tomu. Tedy vše, co se platí charterové firmě. Výše extras v posledních letech výrazně narostla.
Řadící páka na charterové jachtě
Řadící páka na charterové jachtě
Podívejte se, jak vypadá řadící páka na jachtě, která je v charteru. Jedná se o Bavarii 46 z roku 2014. Zkuste si tipnout, ve které zemi je tato jachta provozována.