Jeanneau a Excess na veletrhu v Cannes
Na veletrhu v Cannes, který proběhne od 7. do 12.09.2021, si bude možné domluvit schůzku s českým zastoupením francouzské loděnice Jeanneau a katamaranů Excess firmou f.a.s. yachting. Jaké lodě na veletrhu uvidíte?
Loděnice Jeanneau bude v Cannes vystavovat plachetnice Sun Odyssey 410, Sun Odyssey 440, Sun Odyssey 490 a horkou novinku Jeanneau Yachts 60. Z motorových jachet to budou novinky Merry Fisher 795 Sport Serie 2, Cap Camarat 7.5 WA serie 3 a Cap Camarat 7.5 CC Serie 3. Z dalších člunů je možné se těšit na Leader 36, NC 37, Merry Fisher 1095 Fly, Cap Camarat 9.0 WA, Cap Camarat 10.5 WA Serie2 a Cap Camarat 12.5 WA.
Značka Excess bude na jihu Francie vystavovat své katamarany Excess 11, Excess 12 a Excess 15.
České zastoupení bude na veletrhu přítomné ve dnech 7. – 9. září. Prohlídky lodí je vhodné si domluvit předem s Barborou Markovou z firmy f.a.s. yachting na telefonu +420 602 155 147, nebo mailem.
Pro vstup na výstaviště platí povinnost předkládat evropský covid pas!
2145
Související články
Jeanneau a Excess v Cannes
Jeanneau a Excess v Cannes
Na veletrhu v Cannes, který začne již za dva týdny, si můžete domluvit schůzku s českým prodejcem jachet a člunů Jeanneau a katamaranů Excess. Jaké jachty těchto značek budou k vidění?
České zastoupení bude na veletrhu od 14. do 17. září. S odborným výkladem si tak zájemci budou moci prohlédnout níže uvedené jachty.
Malá jachta pro velké závody
Malá jachta pro velké závody
Před startem Rolex Fastnet Race byla veřejnosti představena závodní novinka loděnice Jeanneau Sun Fast 30 OD. Třicetistopá jachta určená pro offshore regaty. Navíc za přijatelnou cenu.
Jeanneau: Příďové propelery pod mikroskopem
Jeanneau: Příďové propelery pod mikroskopem
Člen německé šantánové skupiny Santiano Peter Sage plul se svou ženou Baltským mořem z Heiligenhafenu do Olpenitze. Plavba skončila 24. března letošního roku potopením jachty. Jeanneau Sun Odyssey 410 šla ke dnu u Schönbergu poté, co do podpalubí pronikla voda kolem příďového propeleru. Francouzská loděnice se k mediálně sledovanému případu postavila čelem, nicméně zatím odmítá přímou souvislost mezi incidentem a svolávací akcí zahájenou 1. března, v rámci níž u některých modelů včetně SO410 zesiluje instalaci tunelů příďového propeleru.