Jachty jsou o výkonu…
Motorové čluny jsou dnes o výkonu. Na zádi se jim hromadí supervýkonné přívěsné motory…
Pašeráci drog jsou schopni na zrcadla svých člunů navěsit i 5 x 250 HP. Pak dovedou ujíždět i nejrychlejším lodím orgánů, které mají za úkol potírat podloudnickou činnost.
Na fotografii vidíte slabší verzi téhož. Výkonově parádní kombinace 2 x 4 HP + 1 x 4,5 HP vyhlášených motorů TOMOS. 12,5 HP celkem.
3390
Související články
Ověšená záď lodě znamená riziko
Ověšená záď lodě znamená riziko
Často dnes najdete zadní část kokpitu zastavěnou a ověšenou tak, že není snadné dostat vyvazovací lano na břeh, případně ještě zpět na vazák. Navíc se vám již jistě stalo, že jste měli na boku lodě na zadním koši upevněný přívěsný motor. To vše představuje riziko.
Elektrický motor na dinghy?
Elektrický motor na dinghy?
Přívěsný motor na dinghy. Co je s ním starostí. Je těžký, hlučný, často špinavý, neskladný, nespolehlivý… A přitom taková blbost… Je otázkou, jestli nenastala doba na jeho výměnu.
Medúza místo propeleru
Medúza místo propeleru
Málokdy vypadá nový pohonný systém tak bizarně jako v případě závěsného motoru z Francie s názvem Fin5. Nejprve zaujme design hlavy motoru, který připomíná futuristické vize z šedesátých let. To hlavní se ale děje v podvodní části - místo propeleru má motor prstencovou trysku s membránou.