Daniel Vodička / pátek 27. ledna 2017 / Kategorie: Kam jet, Ostatní regaty Chcete letět 30 uzlů na trimaranu? Sledovali jste, jak je možné za 40 dnů objet svět na trimaranu? Chcete něco podobného vyzkoušet? Můžete se svézt na závodním trimaranu ORMA v Bretani. 30 uzlů se stane realitou. 18 metrů dlouhých trimaranů, na kterých je možné letět až daleko přes 35 uzlů, není na světě mnoho. Pokud si něco takového chcete vyzkoušet, máte jedinečnou šanci. Sailing Club pořádá jednou za rok cestu do Bretaně na palubu trimaranu ORMA Sensations. Vyplouvá se z Lorientu, který je centrem světového offshore jachtingu. K vidění zde jsou unikátní závodní lodě, které nenajdete v takovém množství nikde jinde na světě. Na trimaranu Sensations vyplujete na Atlantický oceán v okolí ostrova Groix. Při loňské plavbě si její účastníci vyzkoušeli, jaké to je, když letíte vysoko nad hladinou rychlostí až 38 uzlů. Až na palubě trimaranu pochopíte, jak náročná je plavba na podobné lodi přes Atlantik, nebo dokonce kolem světa. Pokud vás podobná zkušenost zajímá, obraťte se na Jirku Brožka ze Sailing Clubu. 5476 Tagy: trimaranLorientOrma Související články Strukturální problémy trimaranu Neel Strukturální problémy trimaranu Neel Německý majitel trimaranu Neel 47 ukazuje strukturální problémy na lodi, kterou vlastní 4 roky. Praskliny po celé lodi, utrhané přepážky, určitě nelze říci, že se jedná o loď v plavbyschopném stavu. Schovat se před bouří je správné řešení Schovat se před bouří je správné řešení Pokud mohu snížit riziko pro loď a posádku na minimum, udělám to. Není-li to nezbytné, neriskuji. Skvělým příkladem je současné dění v závodu kolem světa Arkea Ultim Challenge. Cesta k úspěchu je šetřit loď Cesta k úspěchu je šetřit loď Přinášíme rozhovor s vedoucím mužem Arkea Ultim Challenge. Charles Caudrelier jede fantastickou plavbu. Je nejen první v závodě, ale má také náskok na rekord v sólové plavbě kolem světa.
Strukturální problémy trimaranu Neel Strukturální problémy trimaranu Neel Německý majitel trimaranu Neel 47 ukazuje strukturální problémy na lodi, kterou vlastní 4 roky. Praskliny po celé lodi, utrhané přepážky, určitě nelze říci, že se jedná o loď v plavbyschopném stavu.
Schovat se před bouří je správné řešení Schovat se před bouří je správné řešení Pokud mohu snížit riziko pro loď a posádku na minimum, udělám to. Není-li to nezbytné, neriskuji. Skvělým příkladem je současné dění v závodu kolem světa Arkea Ultim Challenge.
Cesta k úspěchu je šetřit loď Cesta k úspěchu je šetřit loď Přinášíme rozhovor s vedoucím mužem Arkea Ultim Challenge. Charles Caudrelier jede fantastickou plavbu. Je nejen první v závodě, ale má také náskok na rekord v sólové plavbě kolem světa.