Ceny a podmínky stání v chorvatských přístavech
Kolik stojívás bude stát stání v městském přístavu v Rogoznici, kolik v Primoštenu, v Tribunji, nebo na Kapriji? Přinášíme vám oficiální ceny. A najdete tam i podmínky a některé zajímavosti.
Některé kapitanáty mají oficiální ceny uvedené přehledně (skvělá je Šibensko-kninska županija) některé, se s tím moc nemazaly (Splitsko-dalmatinska), někde potřebujete trpělivost a znalost chorvatštiny (Županijska lučka uprava Zadar) a někde se na to v…..i docela (Dubrovnik). Pokud se nám podaří dohledat další ceny, přidáme je do tohoto článku.
Šibensko-kninska županija zde.
Zajímavý je bod 6 v podmínkách pod ceníkem, který dle mého říká, že pokud jste zaplatili nocování v jednom přístavu, neplatíte užití nábřeží v jiném přístavu spadající pod tento kapitanát během dne. Standardem je také 100 EUR za poškození vyvazovacího systému (mooring). Cena mooringu je univerzálně platná ve všech přístavech.
Splitsko-dalmatinska županija zde.
Už méně přehledné řešení, které vychází z toho, že primární je papír. Vypadá to na věkově pokročilejší vedení úřadu.
Zadarska županija zde.
Hledejte a najdete. Důležitá je pro vás tabulka 8. na 8. stránce. Ta by to měla být.
Dubrovačko-neretvanska županija zde.
Najdete-li na těchto stránkách ceny, napište kde. Rádi bychom je zveřejnili.
11770
Související články
Jak vytáhnout kotvu, když je pod lodí
Jak vytáhnout kotvu, když je pod lodí
Plné kotviště, ráno potřebujete vytáhnout kotvu. Jenomže je pod jinou lodí a posádka nejspíše sedí ne břehu na epressu. Co s tím?
Kolik stály kotevní bóje v roce 2014
Kolik stály kotevní bóje v roce 2014
Kolik dnes zaplatíte za kotevní bóji v Chorvatsku? Možná 50, 60, nebo dokonce 80 euro? Jak to bylo na stejných místech v roce 2014?
První samostatná plavba aneb když se věci s...u
První samostatná plavba aneb když se věci s...u
Sbíráte dlouho zkušenosti s ostatními, abyste konečně vypluli sami. A začnou se dít podivuhodné věci. Díky krásný a stručný popis toho, jak to také může na lodi býti našemu čtenáři Honzovi Štěpánovi.