Útok na Lodní noviny
Lodní noviny byly zasaženy titěrným útočníkem s obrovskou silou. Bojujeme s ním ze všech sil, tlak na nás se však stupňuje. Zdá se, že brzy budeme muset opustit pozice, které Lodní noviny držely.
Nerad bych vyvolával paniku, ale opatření zavedená vládou (způsobená tím malým zmetkem), nás mohou donutit k omezení kurzů v Řecku, případně i v Chorvatsku. Situace na bojišti je v tuto chvíli nepřehledná.
Komunikujeme se zastupitelskými úřady v Záhřebu a v Aténách, ale co platilo před pěti minutami, již nemusí být v platnosti nyní.
V současné chvíli (ta informace může být neplatná již ve chvíli, kdy byla zveřejněná) Řekové ani Chorvaté nemají zavedená opatření, která by kurzům bránila. To ale nic neznamená…
O dalším vývoji budeme informovat. Snažíme se zajistit náhradní termíny, ale v boji s protivenstvím může být snaha stejně platná, jako vzduchovka na grizzlyho.
Proto vás chceme poprosit o trochu trpělivosti. S dotazy se na nás prosím obracejte nejlépe mailem. Omluvte prosím, pokud odpověď nepřijde obratem. Pracujeme na tom, abychom situaci vyřešili ku prospěchu všech a především vás, kteří jste v nás vložili svoji důvěru.
Rada na závěr
Proti nemoci dodá sílu výtažek ze zlaté japonské medúzy Nemopilema nomurai (エチゼンクラゲ). Ve skladu máme posledních pár ampulí…
5160
Související články
Jirka Pacák: Proč rád pluji v Řecku
Jirka Pacák: Proč rád pluji v Řecku
Mnozí naši čtenáři znají Jirku Pacáka, pluli s ním, nebo s ním absolvovali kurz. Jirka tráví ročně na moři kolem 23 týdnů. Velkou část z toho popluje letos v Řecku. Co Jirku do Řecka láká, jakou oblast má nejraději a kam by se nejraději vydal?
Dynamické počasí pro dnešek a zítřek
Dynamické počasí pro dnešek a zítřek
Počasí na Jadranu je… Takové dynamické. Včerejšek začal sluníčkem a bezvětřím, aby nakonec přišlo jugo s frontou. Dnes meteorologové varují před 30 – 40 uzly od severozápadu, tramontanou a bórou 30 – 60 uzlů, místy až do 80.
Zamotaný černohorský příběh
Zamotaný černohorský příběh
Černohorci koupili v Chorvatsku vyřazený trajekt Prižna, aby zajistil dopravu mezi dvěma břehy Boky Kotorské. A začal se odvíjet příběh plný omylů, zášti a nepochopení.