Mimořádná zpráva pro závodníky a pořadatele ČNR
Zpráva pro rozhodčí! Vedení závodu žádá rozhodčí, aby se ve dnech 10. až 13.října vyvarovalo stavbě závodní trati v oblasti vymezené níže uvedenými pozicemi:
A) 43-38,00N 015-50,72E
B) 43-33,00N 015-57,72E
C) 43-28,00N 015-56,72E
D) 43-27,50N 015-37,22E
E) 43-36,00N 015-33,22E
V oblasti bude probíhat vojenské cvičeni s ostrými střelbami, které by mohly být pro organizační tým život ohrožující.
Zpráva pro závodníky! Vedení závodu žádá závodníky, aby se ve dnech 10. až 13.října věnovali důkladně navigaci. V případě chybného vyhodnocení navigačních údajů a plavbě v oblasti:
A) 43-38,00N 015-50,72E
B) 43-33,00N 015-57,72E
C) 43-28,00N 015-56,72E
D) 43-27,50N 015-37,22E
E) 43-36,00N 015-33,22E,
hrozí nebezpečí propadnutí kauce.
1657
Související články
Česká námořní rallye v České televizi
Česká námořní rallye v České televizi
Premiéru reportáže z letošního ročníku České námořní rallye – MČR One Design 2024 můžete shlédnout v České televizi na programu ČT SPORT už tento čtvrtek 14.11. v 16:30.
Mistrem republiky Rodop
Mistrem republiky Rodop
Mistrem republiky v námořním jachtingu v kategorii One-Design se stává tým Rodop vedený Martinem Kulíkem. Republikový šampionát vyhrál s přehledem, ve vedení byl nikým neohrožován od prvního závodního dne. Silná sestava na palubě, loď s výbornou rychlostí, správná rozhodnutí a absence chyb. To byl recept na vítězství.
I krásné rozjížďky jednou skončí
I krásné rozjížďky jednou skončí
Další krásná a zajímavá navigační rozjížďka. Už ale končí… Jen jedna loď zbývá do cíle. A pak do Kaštely, na mooring, do sprchy. A na slavnostní večeři. 28. Česká námořní rallye má zítra na programu poslední závodní den.
Jedni ano, druzí ne. Taková je ČNR
Jedni ano, druzí ne. Taková je ČNR
Šedivý den na námořní rallye. Šedivá je obloha, šedivé je moře, šedivé jsou ostrovy, šedivé jsou jachty, plachty, trajekty i rybáři. Ale závodí se. Startuje a závodí.
Krásná navigačka na Vis na ČNR
Krásná navigačka na Vis na ČNR
Včerejší navigační rozjížďka na České námořní rallye byla tak hezká, že by stálo za to na vyhlašování ocenit i rozhodčí a chorvatské meteorology z DHMZ s jejich službou VVZ. Posuďte sami. Stoupačka po startu, spinaker ke typickému dalmatskému majáku Pokonji dol a následně stoupačka na západ souostroví Pakleni otoci k ostrůvku Vodnjak. V této části rozjížďky bylo možné si zvolit trasu severně, nebo jižně od souostroví Pakleni otoci. K této volbě docházelo a měla na průběh rozjížďky vliv. Poté dlouhý a velmi rychlý bočák k východnímu pobřeží Visu, stoupačka k majáčku Voliči a spinaker do cíle. K tomu severozápad 12 – 16 uzlů, jasná obloha a stav moře 1-2.