Daniel Vodička / pondělí 8. ledna 2018 / Kategorie: Zajímavosti 7 900 000 EUR Jmenuje se Eleanora a je to replika škuneru Westward z roku 1910. Byla spuštěna na vodu v březnu roku 2000. Replika jednoho z nejznámějších závodních škunerů je na prodej. Vyvolávací cena je 7 900 000 EUR. Při troše vyjednávacích schopností se dá předpokládat, že se něco podaří usmlouvat. Designérem jachty byl slavný N. G. Herreshoff. Replika byla postavena v loděnici Van der Graaf v Holandsku. Interiér jachty odpovídá stylu počátku dvacátého století. Osm hostů má k dispozici čtyři kajuty obložené mahagonem, v koupelnách je použit mramor. Pro případ absence větru je jachta vybavena motorem Baudouin o výkonu 460 hp. Jachta má za sebou rozsáhlou rekonstrukci, na nadcházející sezónu je připravena. Parametry Celkové délka 49,5 m Délka na palubě 41,5 m Šířka 8 8,20 m Ponor 5,20 m Výkon motoru 460 hp Více informací zde. Jachtu si můžete prohlédnout zde. Předchozí článek Radar jako antikolizní zařízení Další článek Co vás čeká v Düsseldorfu? Vytisknout 4123 Tagy: na prodejškunerEleonora Související články Starší motorová loď na prodej Starší motorová loď na prodej V dnešní době, kdy čekačka na nové lodě se protahuje na roky, je ideální čas na prodej starších, ale zachovalých strojů, které mohou ještě dlouho sloužit. V článku představíme loďku dnes již klasických tvarů z roku 1979. Eleonora vyzvednuta z přístavního dna Eleonora vyzvednuta z přístavního dna Replika škuneru z počátku minulého století Eleonora E byla koncem září vyzvednuta ze dna tarragonské maríny a vytažena na břeh k opravám v tamní loděnici. Na dno ji poslala červnová kolize se servisní lodí, která v přístavu manévrovala. Na vyproštění lodi pracovaly tři desítky lidí tři týdny. Proč došlo k potopení škuneru Eleonora Proč došlo k potopení škuneru Eleonora V pátek vrazila servisní zásobovací loď ve španělském přístavu Tarragona do 50 metrů dlouhého škuneru Eleonora E, který byl vyvázán u nábřeží. Servisní loď do škuneru nacouvala, prorazila do trupu díru a škuner se potopil. Proč k nehodě došlo?
Starší motorová loď na prodej Starší motorová loď na prodej V dnešní době, kdy čekačka na nové lodě se protahuje na roky, je ideální čas na prodej starších, ale zachovalých strojů, které mohou ještě dlouho sloužit. V článku představíme loďku dnes již klasických tvarů z roku 1979.
Eleonora vyzvednuta z přístavního dna Eleonora vyzvednuta z přístavního dna Replika škuneru z počátku minulého století Eleonora E byla koncem září vyzvednuta ze dna tarragonské maríny a vytažena na břeh k opravám v tamní loděnici. Na dno ji poslala červnová kolize se servisní lodí, která v přístavu manévrovala. Na vyproštění lodi pracovaly tři desítky lidí tři týdny.
Proč došlo k potopení škuneru Eleonora Proč došlo k potopení škuneru Eleonora V pátek vrazila servisní zásobovací loď ve španělském přístavu Tarragona do 50 metrů dlouhého škuneru Eleonora E, který byl vyvázán u nábřeží. Servisní loď do škuneru nacouvala, prorazila do trupu díru a škuner se potopil. Proč k nehodě došlo?
Nico Lunven první a obtížná rozhodnutí na dohled Nico Lunven první a obtížná rozhodnutí na dohled čtvrtek 14. listopadu 2024 Změna ve vedení Vendée Globe. Do čela se dostal Nico Lunven, který byl před 50 hodinami předposlední. Startovní pole má za zády níži a před sebou složitou cestu do pasátu. Obtížné chvíle, kdy bude...
Jak nerozlámat loď při Vendée Globe Jak nerozlámat loď při Vendée Globe čtvrtek 14. listopadu 2024 Chcete-li zvítězit, musíte mít nohu na plynové páce. Musíte dostat z lodě maximum možného. Maximum, ale nikoli více. Když to přeženete, rozlámete loď a nedojedete. Jak se hledá hranice mezi...
Rekord Nico Lunvena 546,6 nm/24 h! Rekord Nico Lunvena 546,6 nm/24 h! středa 13. listopadu 2024 Nicolas Lunven začal Vendée Globe od podlahy. Během posledních 24 hodin vytvořil nový sólový rekord v počtu uplutých mil. Rekord má hodnotu 546,6 nm. To je jen pro představu z Puly až...
Oceanis 37.1 je nástupce úspěšné osmatřicítky Oceanis 37.1 je nástupce úspěšné osmatřicítky pátek 23. února 2024 Oceanis 37.1 je posledním modelem v modernizované řadě Oceanis, ve které má nahradit oblíbený model 38.1. Bohužel je také poslední lodí, pod kterou se podepsal nedávno zesnulý výtečný lodní...
Hliník, nebo ocel? Test dvou kotev Ankerplex napoví Hliník, nebo ocel? Test dvou kotev Ankerplex napoví pátek 20. října 2023 Španělská společnost Ankerplex má ve svém výrobním programu skládací demontovatelné kotvy z různých materiálů a v celé řadě velikostí. Patří do něj i 14kilogramová ocelová kotva, kterou se...
Návyková Beneteau First 36 Návyková Beneteau First 36 čtvrtek 10. srpna 2023 Beneteau First 36. Loď na kterou sportovně naladění jachtaři dlouho čekali. Půjde o úspěšného nástupce ceněných starších sester First 36.7 a First 40.7? Podle ohlasů veřejnosti to tak vypadá. Od...
Proč funguje otáčení na vazáku i na lodi se dvěma kormidly? Proč funguje otáčení na vazáku i na lodi se dvěma kormidly? čtvrtek 14. listopadu 2024 To že se nám loď začne otáčet kolem lana, když přidáme plyn dopředu, už asi víme. Často ale na našich kurzech slýcháme, že proto, aby se loď začala otáčet, je potřeba vytočit kormidlo. Je tomu...
Vyplutí z maríny při bočním větru Vyplutí z maríny při bočním větru středa 13. listopadu 2024 Pokud vyplouváme s lodí v maríně od mola v bočním větru, klíčové je pro nás záďové návětrné lano. Díky němu jsme schopni držet loď stabilně a mezitím odvázat ostatní lana pro bezpečné...
Kurz na kapitánský průkaz C Kurz na kapitánský průkaz C úterý 12. listopadu 2024 Již za o víkendu startuje teoretický kurz na základní kapitánský průkaz C. Začínáme v pátek 15.listopadu. Jde o třídenní kurz určený jen pro 12 účastníků. Jen 12 proto, abychom se vám mohli...