Poslední místa na kurzu trimu a na kurzu servisu dieselového motoru
Nabízíme poslední volná místa na kurzu trimu na Lipně na fantastické sportovní jachtě Seascape 27 a na kurzu servisu a údržby lodních dieselových motorů v Praze. Školitelem v obou případech bude zkušený lektor RYA Vojta Sládeček.
V obou případech se jedná o oblíbené kurzy, všechny předešlé běhy byly vyprodány. Seascape 27 je vynikající sportovní jachta, kterou si pochvaluje i náš nejlepší sólový jachtař Milan Koláček. Samotné svezení na ní je krásným jachtařským zážitkem. Kurz na Lipně proběhne o víkendu 24. a 25. července.
Kurz servisu a údržby lodního dieselového motoru proběhne v Praze na Císařské louce již 15. července od 17:00. dozvíte se o základních problémech lodních motorů a o tom, jak je řešit. Vzhledem k tomu, jak často se na motor plně spoléháme, jde o velmi důležité znalosti. Máme poslední 3 volná místa.
Pokud by výše uvedené kurzy nestačily, nabízíme kurz přístavních manévrů v Praze, který je ideální pro ty, kteří se po roce vydávají poprvé na moře a necítí se při manévrování v přístavech jistě. Jediná volná místa v první polovině prázdnin jsou 17. července.
Další naše kurzy najdete zde. Jde o třídenní kurzy přístavních manévrů v Chorvatsku a kurzy přístavních manévrů na katamaranu.
3954
Související články
Kurz servis a údržby lodního dieselového motoru v Ostravě a v Brně
Kurz servis a údržby lodního dieselového motoru v Ostravě a v Brně
Po čase jsme připravili znovu kurzy servisu a údržby lodního dieselového motoru, tentokrát v lednu Brně a v Ostravě. V loňském roce byl o kurzy na Moravě mimořádný zájem. Všechny tamní únorové kurzy byly vyprodány.
Novinka: Kurz přístavních manévrů pro instruktory
Novinka: Kurz přístavních manévrů pro instruktory
Novinkou Lodních novin pro příští jaro je kurz přístavních manévrů, který je určený pro instruktory námořního jachtingu. Je zaměřen na to, jak správně učit přístavní manévry.
Pomalu, nebo rychle?
Pomalu, nebo rychle?
Mám zajíždět do přístavu rychle, nebo pomalu? Co je správně? Při rychlé plavbě jachta lépe reaguje na kormidlo a je méně ve vleku podmínek. Přesto zní správná odpověď – POMALU!