Daniel Vodička / pondělí 22. května 2017 / Kategorie: Novinky 88 000 000 EUR Právě tolik stojí 70 m dlouhá jachta Sybaris. Na vodu byla spuštěna loni a letos se již prodává. Vyrobena byla v loděnici Perini Navi podle návrhů známého designéra Philippa Brianda. V interiéru jachty byl často používaný titan. Některé konstrukční prvky byly zároveň navrhovány s ohledem na jejich uměleckou hodnotu. Jachta je navržena pro 12 hostů, kteří mohou být ubytováni v majitelském apartmá (tam je možné zabloudit), dvou VIP kajutách a třech standardních dvoulůžkových kajutách (každý má standard posazený někde jinde). Součástí majitelského apartmá jsou i dvě koupelny, převlékárna, průchozí šatna, kancelář a salónek. Za hlavním salonem pokračuje nástavba dlouhou přesahující střechou nad palubou, která skrývá před zraky zvědavců další vnější salón pro hosty. Dalším místem na palubě, které je často vyhledáváno, je 18 metrů dlouhý flybridge. Dost dlouhý na to, aby si zde našel své místo každý z hostů. Jachta není jen za plachetnici převlečeným motorákem. Dva karbonové stěžně vyrobila firma Rondal. North Sails doddala plachty 3DL. Kýl lodi je zasouvací, aby byl umožněn přístup do mělkých vod. Pokud si chcete jachtu prohlédnout, je momentálně k vidění v Monaku. Na roční provozní náklady je třeba počítat s 10 % z pořizovací ceny. Parametry Celková délka 69,20 m Šířka 13,24 m Ponor 4,50 - 12,5 m Výtlak 927 tun Výkon motorů 2 x 1930 HP Objem nádrží na palivo 73 000 l Objem nádrží na vodu 16 000 l Výška stěžně 72 m Design Philippe Briand Základní cena 88 000 000 EUR bez DPH Více www.bemexboot.cz Předchozí článek Jaké lodě pro příští Volvo Ocean Race? Další článek Křížek, Hamáček: První závod Extreme Sailing Series Vytisknout 4114 Tagy: na prodejSybarisPerini Související články Zachovalá motorová jachta na prodej Zachovalá motorová jachta na prodej Na prodej motorová megajachta, paluba na vrtulník i rodinné letadélko, ubytování pro 26 hostů a mnoho personálu, zabudovaná ochrana před útoky z moře i ze vzduchu. Maximální rychlost 32 uzly. Motory potřebují před dalším provozem mírně poštelovat. Záchrana vraku za 750 milionů Záchrana vraku za 750 milionů Všichni účastníci jsou na místě, každou chvíli se může začít. Nedaleko Porticella začínají práce na vyzvednutí vraku megajachty Bayesian z mořského dna, z hloubky 50 metrů. Důležité bude, určit viníka. Na prodej Elan Impression 434 Viento Na prodej Elan Impression 434 Viento Nabízíme pohodlnou, kvalitně vybavenou tříkajutovou plachetnici s majitelskou kajutou na přídi, prostorným salonem s kuchyní a dvěma WC s oddělenými sprchami.
Zachovalá motorová jachta na prodej Zachovalá motorová jachta na prodej Na prodej motorová megajachta, paluba na vrtulník i rodinné letadélko, ubytování pro 26 hostů a mnoho personálu, zabudovaná ochrana před útoky z moře i ze vzduchu. Maximální rychlost 32 uzly. Motory potřebují před dalším provozem mírně poštelovat.
Záchrana vraku za 750 milionů Záchrana vraku za 750 milionů Všichni účastníci jsou na místě, každou chvíli se může začít. Nedaleko Porticella začínají práce na vyzvednutí vraku megajachty Bayesian z mořského dna, z hloubky 50 metrů. Důležité bude, určit viníka.
Na prodej Elan Impression 434 Viento Na prodej Elan Impression 434 Viento Nabízíme pohodlnou, kvalitně vybavenou tříkajutovou plachetnici s majitelskou kajutou na přídi, prostorným salonem s kuchyní a dvěma WC s oddělenými sprchami.
Kde je teď Milan Koláček? Kde je teď Milan Koláček? středa 10. prosince 2025 Volal jsem mu na pevnou do Brna (ano, v Brně to ještě mají). Nikdo to nebral. Prahou se jen mihnul. Mobil nebere, asi bez signálu. A jeho jachta Inland Roots, Ocean Soul už není na Martiniku....
Martinik – Lorient za 12 dnů. Vyjde to? Martinik – Lorient za 12 dnů. Vyjde to? pátek 5. prosince 2025 Martinik – Lorient za 12 dnů. Vyjde to?Milan Koláček nakonec vyplouvá z Karibiku až tuto neděli a popluje přímo do Lorientu v Bretani. Vzdušnou čarou 3500 mil. Jak dlouho bude...
V Lorientu odhalili bestii V Lorientu odhalili bestii pátek 5. prosince 2025 Ve středu navečer byl poprvé představen veřejnosti nový offshore trimaran Gitana 18. Oceány přelétne na křídlech. V unikátní stroj s celou řadou revolučních řešení.
Obyčejný charterový dalekohled, nebo Steiner? Obyčejný charterový dalekohled, nebo Steiner? čtvrtek 17. dubna 2025 Jak jste na charteru spokojeni s lodním dalekohledem? Používáte ho vůbec? Dan Přívara na kurzech nyní porovnal tento mlhu produkující produkt se dvojicí výborných dalekohledů Steiner.
Oceanis 37.1 je nástupce úspěšné osmatřicítky Oceanis 37.1 je nástupce úspěšné osmatřicítky pátek 23. února 2024 Oceanis 37.1 je posledním modelem v modernizované řadě Oceanis, ve které má nahradit oblíbený model 38.1. Bohužel je také poslední lodí, pod kterou se podepsal nedávno zesnulý výtečný lodní...
Hliník, nebo ocel? Test dvou kotev Ankerplex napoví Hliník, nebo ocel? Test dvou kotev Ankerplex napoví pátek 20. října 2023 Španělská společnost Ankerplex má ve svém výrobním programu skládací demontovatelné kotvy z různých materiálů a v celé řadě velikostí. Patří do něj i 14kilogramová ocelová kotva, kterou se...
Umíte stát pohodlně na místě? Umíte stát pohodlně na místě? čtvrtek 11. prosince 2025 Je páteční odpoledne a vracíte se s charterovou lodí do domovské maríny. Potřebujete nabrat palivo, ale před benzínkou je stádo lodí. Víte, jak se s jachtou postavit na místě , aby byla stabilní a...
Kolik vypustit kotevního řetězu? Kolik vypustit kotevního řetězu? čtvrtek 11. prosince 2025 Kolik mám při kotvení vypustit kotevního řetězu? Trojnásobek, čtyřnásobek či dokonce pětinásobek hloubky? Odpověď je složitější, než se na první pohled zdá.
Krátký, nebo dlouhý Krátký, nebo dlouhý středa 10. prosince 2025 Abych mohl zajet na místo v přístavu mezi jachtami, musím se stočit a začít do místa couvat. Co když to ale nevyjde? Můj odhad byl špatný, jsem moc krátký, nebo naopak dlouhý? Jak to řešit?