Jak se opravuje díra v přídi. Chorvatská metoda
Před pár dny jsme psali o motorovém člunu, který ve Splitu v plné rychlosti vylétl na nábřeží. Zdá se, že už brzy zase popluje. Stačí ještě trochu tmelu…
V pátek v noci vylétl na nábřeží u mola Matejuška ve Splitu. Byl zázrak, že všichni na molu stihli utéct. Rozražená příď byla zakouslá do přístavní zdi. Nyní je člun na špalcích v maríně Agana a vypadá to, že opravy vrcholí. Specialisté na opravu GRP obrousili kousek gelcoatu, nanesli smolu na tkaninu a z té opatrně vytvarovali příď. Povedlo se jim to díky gravitaci téměř dokonale. Na snímcích Ondreje Bajzy, za které děkujeme, můžete posoudit sami.
Foto Ondrej Bajza
Ještě trochu doladit tvar...
Teď už jen trochu tmelu, zarovnat nerovnosti, šmirgl, bruska, plechovka barvy a člun se může vrátit nový do služby.
Nebo půjde do světa. Prodá se dobře. Je nový, zajetý…
Oprava článku
Podle nové zprávy od Jadranu šlo o nouzovou opravu, která byla určená pouze k tomu, aby bylo možné přepravit člun po vodě. Skutečná oprava se teprve chystá. Byli jsme nespravedlivě příkří a za to se omlouváme. Děkujeme za dodatečné informace.
857
Související články
Podzimní Seawolfcup
Podzimní Seawolfcup
Po dvou covidových letech plných nejistoty jsme všichni doufali, že se situace zklidní a život pojede dále v obvyklých kolejích. A přišla nejistota další. I přes energetickou krizi a obecnou nejistotu z budoucnosti se na startu podzimního Seawolfcupu sešlo osmnáct lodí.
Seawolfcup XXVI
Seawolfcup XXVI
Od soboty 2. 10. do úterý 5. 10. 2021 se v Murterském moři uskutečnil další ročník regaty Seawolfcup. Dvacátý šestý ročník přivítal na svém startu dvacet čtyři lodí a sto třicet členů posádek. V nádherném jachtařském počasí se podařily uskutečnit dvě rozjížďky. Třetí závodní den již bylo počasí natolik rozmarné, že se organizátoři rozhodli poslední rozjíždku neuskutečnit.