To by se u nás stát nemohlo!
Nábřeží v Zadaru. Policie, zodpovědná osoba z kapitanátu, potápěč a odtahovka. Mnoho čumilů (včetně mě). Copak se to bude dít v takové slunečné páteční ráno? Davem se šíří šeptanda. Auto v moři, vražda, dvě mrtvoly, 7,65 mm, zločin, mafie, Mercedes třída S.
Vypadá to na něco velkého. Dav na nábřeží houstne, odtahovka vytahuje rameno, potápěč upevňuje popruhy.
Auto je třeba nejdříve přitáhnout ke břehu. Skončilo dobrých 50 metrů od nábřeží. Odtahovka táhne, potápěč kontroluje proces záchrany. Napětí v davu narůstá. Vozidlo blíží k hladině. Trajekty vyplouvající na severodalmatské ostrovy s opatrností obeplovají dění na mořském dně.
Foto Lodní noviny
Nikoli, jen špatně zatažená ruční brzda.
Vůz už je u nábřeží a objevují se zadní světla…
Není to Mercedes třídy S. Není to ani zločin, mafie, a už vůbec ne 7,65 mm. Jedná se o Opel Corsa, bez mrtvoly, bez stopy po kulkách. Jen další špatně zaparkovaný vůz na zadarském nábřeží. Nezatažená ruční brzda.
To by se u nás stát nemohlo!
Nemáme moře…
1448
Související články
Jak se opravuje díra v trupu
Jak se opravuje díra v trupu
Na startu The Ocean Race Europe Allagrande Mapei rozpárala outriggerem trup Holcim-PRB jak otvírákem. Díra v trupu jak dveře do kamionu. Jak se taková škoda opravuje nám řeklsólový jachtař a lodní stavitel Milan Koláček.
Konec rekordního pokusu, Sodebo nemá kormidlo
Konec rekordního pokusu, Sodebo nemá kormidlo
V Jižním oceánu, až daleko na jihu téměř v oblasti plovoucího ledu končí rekordní pokus v plavbě kolem světa trimaranu Sodebo Ultim. Thomas Coville se svými muži přišel o kormidlo na centrálním trupu. V další plavbě Jižním oceánem není možné pokračovat.
Ulomený foil
Ulomený foil
Druhý ve Vendée Globe Sebastien Simon přišel o foil na pravoboku. To je velká rána pro držitele čtyřiadvacetihodinového rekordu. Znamená to rychlostní ztrátu kolem 30 %.