Strukturální problémy trimaranu Neel
Německý majitel trimaranu Neel 47 ukazuje strukturální problémy na lodi, kterou vlastní 4 roky. Praskliny po celé lodi, utrhané přepážky, určitě nelze říci, že se jedná o loď v plavbyschopném stavu.
Navíc říká, že nejde o jedinou loď s těmito problémy. Loděnice prý o potížích ví, ale nemíní tuto znalost dále šířit. Přepážky v lodi jsou přilepené strukturálním lepidlem, které se trhá, vznikají praskliny, plášť lodi již není příliš spojen s vnitřní strukturou.
Majitel lodě se pozastavuje nad srovnáním lodního a automobilového průmyslu, kde by zatajování problémů bylo považováno za zločin.
963
Související články
Gitana 18, 250 000 hodin práce
Gitana 18, 250 000 hodin práce
Bude rychlejší než nejrychlejší trimarany Ultime. Jak ustřelí svým soupeřům? Překoná rekord okolo světa? O kolik? V září by měl být na vodu spuštěn nejnovější trimaran třídy Ultime Gitana 18. Detaily jsou zatím tajné…
Kolik mil upluje plachetnice za den?
Kolik mil upluje plachetnice za den?
Kolik mil je možné uplout na plachetnici za den? Kde jsou rekordy? Někdo upluje 100 mil. Jiný 150. Méně již je těch, kteří překonali hranici 200 mil. To ale stále nejsou rekordy! Ty jsou někde jinde. Mnohem a mnohem dále. Kam až je možné za den doplout?
Bez rekordu. Prozatím…
Bez rekordu. Prozatím…
Jen pár hodin po sobě vypluly na plavbu kolem světa trimarany Sodebo Ultim a SVR Lazartigue. Cílem bylo překonání rekordu. Jen pár hodin po sobě oba trimarany svoji pouť za rekordem skončily mezi Kanárskými ostrovy a Kapverdy. Na jedné lodi problémy s foilem, na druhé s kormidlem.