Sovětské letadlové lodě jsou velmi hořlavé
Sovětský svaz nebyl na letadlové lodě příliš dobrý. Pomineme-li vrtulníkové lodě (což je dnes každá trochu větší jachta), bylo v loděnicích se srpem a kladivem ve znaku dokončeno jen pět kousků něčeho, co bylo nazýváno letadlovými křižníky. Jejich vlastnosti jsou různě špatné. Ale dobře hoří…
Většina sovětských letadlových lodí připomíná stroje americké z období velké hospodářské krize (vysvětlení pro mladé influencerky: Nedůležité období v dávné minulosti). Loď, na kterou se šouplo lešení a na lešení podlážky, aby to bylo rovné. Na palubě moderní technika, ovládací prvky připomínaly velká kladiva. Když to plulo, bylo to nespolehlivé a hodně to kouřilo. Pro jedinou ruskou letadlovou loď, která je doma stále ve službě Admiral Flota Sovetskogo Sojuza Kuzněcov, to platí dodnes. Stejně tak je pravdou, že je chytlavá. Ráda zahoří.
Afinitu k ohni má i letadlový křižník sovětského původu Minsk, který je od roku 2000 atrakcí v čínském zábavním parku v zapomenutém pětimiliónovém maloměstě Ša-tchou-ťiao.
V pátek odpoledne na bývalé chloubě sovětského námořnictva vypukl požár. Velké množství nevelkých čínských hasičů bojovalo s ohněm srdnatě, přesto trvalo 24 hodin, než rozparáděný sovětský stroj zchladili.
Je to škoda, v plánu již byla rekonstrukce stroje, který v moderním Číňanům připomíná ruchadlo bratří Veverkových.
Tato poslední událost v Číně ukazuje na dvě věci. Sovětští inženýři udělali při konstrukci lodě někde chybu. Je velmi hořlavá. A dále, sovětské a ruské zbraně nekončí ve výzbroji čínské armády, ale stávají se součástí zábavních parků.
Je vidět, že pro Čínu je Rusko již jen nevyčerpatelnou zásobárnou surovin, kterou si ekonomicky podřizuje. Dělá z ní svoji největší kolonii.
505
Související články
Fabrice Amedeo: „Dnes jsem neměl umřít“
Fabrice Amedeo: „Dnes jsem neměl umřít“
Letošní Route du Rhum je plná dramat. To největší má za sebou Fabrice Amedeo. Jeho IMOCA vybouchla a shořela mu pod nohama. Skončil v záchranném ostrůvku na rozbouřeném moři.
Jednoruký Číňan popluje v Route du Rhum
Jednoruký Číňan popluje v Route du Rhum
Čínskému „vměšování“ se nevyhne ani sólový oceánský jachting, tedy činnost, v níž dosud dominoval evropský gen. Držitelem jedné z deseti divokých karet pro účast v sólo závodě přes Atlantik Route du Rhum je čínský paralympionik Jingkun Xu.
Už ani na Finnu si nezazávodí…
Už ani na Finnu si nezazávodí…
Nikdo nás nemá rád. Tak si mohou stěžovat Rusové a Bělorusové. Toxicita těchto dvou zemí dosáhla nového vrcholu. Existuje-li stupnice od 1 do 100, pohybují se někde nad 95 body. Vyloučeni jsou i ze závodů na Finnu.