Sealine F430
Novinka loděnice Sealine F430 bude mít premiéru v lednu na veletrhu v Düsseldorfu. Přináší mimořádný prostor na palubě a prosvětlení interiéru.
Loděnice si dala záležet na využití prostoru flybridge do poslední stopy. Vedle druhé kormidelní pozice je prostor na slunění a další sedačka pro dva členy posádky orientovaná ve směru jízdy. Sezení pro celou posádku je umístěné bokem k venkovní kuchyni s grilem. Milovníci grilování si přijdou na své i na koupací plošině, kde může být další gril sloužící pro obsluhu kokpitu a salonu.
Mimořádnou úroveň prosvětlení nabídne jak salón prosklený na bocích až k palubě, tak i kajuty v podpalubí. Z obou míst je vynikající výhled na mořskou hladinu.
Příjemným detailem jsou zasouvací dveře na pravoboku u vnitřního kormidelního stanoviště. Díky nim může kormidelník zkontrolovat přístavní manévry přímo z boční paluby.
Standardní vnitřní uspořádání nabízí v podpalubí dvojici rozměrných kajut, každou s vlastní koupelnou. Druhou možností je tříkajutová verze, ve které se posune majitelská kajuta na příď a ve střední části lodi bude místo na dvojici kajut pro hosty.
Kromě prostoru na slunění na flybridge bude oblíbené i stanoviště na přídi, které může být vybaveno vlastním bimini a vysouvacími lampičkami pro případ náhlého zatmění slunce. Koupací plošina na zádi se může hydraulicky spouštět pod hladinu a díky tomu slouží i pro vyzvedávání a transport člunu.
V interiéru je zajímavě vyřešená dvojmístná lavice za kormidlem. Může být otočná a je tak možné ji natočit čelem k jídelnímu stolku na levoboku.
V přední VIP kajutě, která je nadstandardně prosvětlená, je možné dvoulůžko rozdělit odsunutím na dvě samostatná lůžka. V obou koupelnách je prostor sprchy oddělen průhlednými dvířky.
Loděnice nabízí kromě mnoha jiných doplňků do výbavy i stabilizátor Seakeeper 6, který podle tvrzení výrobce eliminuje 95 % houpavého pohybu jachty. Připravte se však, že to není žádný drobeček. Váží 400 kg.
Na výběr jsou tři různé motorizace. Ve všech případech jde o motory Volvo Penta s náhony IPS. Maximální rychlost se v závislosti na motorizaci pohybuje od 23 do 31 uzlů.
Parametry
Délka |
13,55 m |
Délka trupu |
11,73 m |
Šířka |
4,20 m |
Výtla |
17 440 kg |
Ponor |
1,13 m |
Motorizace |
2 x Volvo IPS 400, nebo IPS 500, či IPS 600 |
Nádrž na palivo |
1 100 l |
Nádrž na vodu |
450 l |
Maximální rychlost |
31 kn |
Cena |
379 950 EUR bez DPH |
Více informací |
www.tpscentrum.cz |
3163
Související články
Česká námořní rallye v České televizi
Česká námořní rallye v České televizi
Premiéru reportáže z letošního ročníku České námořní rallye – MČR One Design 2024 můžete shlédnout v České televizi na programu ČT SPORT už tento čtvrtek 14.11. v 16:30.
Máme tu něco pro pobavení…
Máme tu něco pro pobavení…
Seriózní regata není plná jen vážných chvil, soustředění nadupaných posádek, soubojů o každý centimetr. Nakonec se najdou i okamžiky pro zasmání. Zvlášť, když je někdo citlivě sestříhá a opatří přiléhavou se hudbou.
Příjem přihlášek na Českou námořní rallye
Příjem přihlášek na Českou námořní rallye
Dnes v 10:00 bylo zveřejněno vypsání 24. České námořní rallye – Mistrovství ČR One Design 2020.