Přijeli Rusové…
Ruský vztah k upevnění nákladu na palubě má mnoho společného s vírou. Věří, že to vydrží!
Čerstvým příkladem posledních dnů je nákladní loď Mechanik Jarcev (zřejmě mechanik, který dokázal plnit plán dlouhodobě na více než 100 %). Loď nakloněná pod tíhou důkazů ruské nezodpovědnosti je zakotvená na jihu Británie v Solentu.
Během úterní bouře se z paluby lodi uvolnilo 30 balíků nákladu dřeva, každý cca 3 – 4 kubické metry. Stavitelé a truhláři na pobřeží La Manche by nyní měli věnovat mořskému pobřeží více pozornosti a na výlety jezdit autem s vlekem.
Mechanik a jeho posádka nyní čekají na vykládku v Southamptonu. Loď je ve svém náklonu stabilní, pouze pro posádku to bude život na šikmé ploše.
O vztahu Rusů k nákladu svědčí i níže připojená videa.
4155
Související články
Jak se opravuje díra v trupu
Jak se opravuje díra v trupu
Na startu The Ocean Race Europe Allagrande Mapei rozpárala outriggerem trup Holcim-PRB jak otvírákem. Díra v trupu jak dveře do kamionu. Jak se taková škoda opravuje nám řeklsólový jachtař a lodní stavitel Milan Koláček.
Konec rekordního pokusu, Sodebo nemá kormidlo
Konec rekordního pokusu, Sodebo nemá kormidlo
V Jižním oceánu, až daleko na jihu téměř v oblasti plovoucího ledu končí rekordní pokus v plavbě kolem světa trimaranu Sodebo Ultim. Thomas Coville se svými muži přišel o kormidlo na centrálním trupu. V další plavbě Jižním oceánem není možné pokračovat.
Ulomený foil
Ulomený foil
Druhý ve Vendée Globe Sebastien Simon přišel o foil na pravoboku. To je velká rána pro držitele čtyřiadvacetihodinového rekordu. Znamená to rychlostní ztrátu kolem 30 %.