Není pravda, že…
Černá stavba mola a kotviště u restaurace Fešta na ostrově Žut nedaleko ACI maríny patří murterskému radnímu Krešimiru Mudronjovi, napsal chorvatský portál Morski.hr. Je to pravda, nebo není?
Dva měsíce po tomto článku se chorvatské redakci ozvala advokátní kancelář Sandry Dimitrijević, aby uvedla věci na pravou míru.
Není pravda, že nové nelegální molo na Žutu staví Krešimir Mudronja, předseda městské rady Murteru.
Je pravda, že stavitelem nelegálních staveb je Mirko Mudronja, velmi vzdálený příbuzný Krešimira Mudronji.
Jak vzdálený?
Eeee, hmmm… Nooo, je to jeho otec.
Není pravda, že Krešimir Mudronja, majitel restaurace Fešta, začal v letech 2010/2011 stavbu kotviště u restaurace Fešta bez povolení a dokumentace.
Stavba začala již před lety 2010/2011. Začal ji pan Marko Mudronja, velmi vzdálený příbuzný Krešimira Mudronji.
Jak vzdálený?
Eeee, hmmm… Nooo…
Není pravda, že Krešimir Mudronja se snaží za pomoci svých konexí na nejrůznějších úřadech zlegalizovat nelegální stavby.
O legalizaci se nesnaží pan Krešimir Mudronja, ale společnost COLONIA doo.
Kdo je majitelem společnosti Colonia doo?
Majitelem společnosti je pan Marko Mu…. (zbytek jména zanikl ve zvuku kompresoru na nedaleké stavbě společnosti Colonia doo).
Kdo je ředitelem společnosti Colonia doo?
Ředitelem společnosti je pan Krešimir Mu… (zbytek jména zanikl ve zvuku kompresoru na nedaleké stavbě společnosti Colonia doo).
A co zmíněné konexe na úřadech?
To je naprostá nepravda. V roce 2022 obdržela státní inspekce udání na firmu Colonia doo a toto udání začala neodkladně řešit. Šetřením byl pověřen Branko Mudronja, zástupce inspekce v Šibeniku. Šetření o přítomnosti nelegální stavby zatím nebylo z důvodu nepřízně počasí, poruchy služebního motorového člunu a nemoci asistenta podavače vyvazovacích lan na člunu státní inspekce, ukončeno.
Inu, situace na ose Murter – Žut se zdá být docela zamotaná.
Navíc se po dalším šetření ukázalo, že sekretářkou ředitele oddělení koncesí na mola plovoucí i pevná v oblasti severní Dalmácie je jistá Sandra Mudronja…
Některé informace v tomto článku se nepodařilo ověřit z nezávislých zdrojů.
1011
Související články
Blesk potopil závodní Class 40
Blesk potopil závodní Class 40
Závodní jachta Class 40 Sogestran Seafrigo byla na cestě přes Atlantik zasažena bleskem a začala se potápět. Posádka byla zachráněna nákladní lodí Frio Ionian.
Schovat se před bouří je správné řešení
Schovat se před bouří je správné řešení
Pokud mohu snížit riziko pro loď a posádku na minimum, udělám to. Není-li to nezbytné, neriskuji. Skvělým příkladem je současné dění v závodu kolem světa Arkea Ultim Challenge.
Nejrychlejší sólojachtař Gabart bude závodit s kontejnerovkami
Nejrychlejší sólojachtař Gabart bude závodit s kontejnerovkami
Před pár týdny způsobil Francois Gabart pozdvižení svým rozhodnutím předat kormidlo trimaranu SVR Lazartique v sólo třídě Ultim 32/23 mladšímu kolegovi Tomu Laperchemu. Jeho zájem se přesunul k o dost odlišné disciplíně, byť alespoň zůstal u tří trupů. Pracuje na vývoji obřího nákladního trimaranu, který by měl dopravovat zboží mezi Evropou a Amerikou rychleji než současné kontejnerovky.