Messina za zády, ale stále boj s bezvětřím
Pro Milana Koláčka a Milana Tomka na Marina 21 musí být posledních 24 hodin frustrujících. Stále bojují s bezvětřím. Mnohdy jsou jen nedaleko od nového větru. Snaží se využít každého závanu. Především v doublehanded kategorii, kde si neodpočinete, to musí být očistec.
Včera to bylo dlouhé stání východně od Sicílie. Přes noc se jim podařilo projet Messinou a nyní stojí na dohled od průlivu. Rychlost 0,3 uzle. Lazy Duck, vedoucí jachta v kategorii doublehaded je za našimi jachtaři, právě projela úžinou a stále drží rychlost 5,5 uzlu. Vítr tedy mají naši za zádí. Mají ho i před přídí, dále od břehu to vypadá na jihovýchodní vítr, například za Stromboli již jachty drží vysoké rychlosti. Tam kde jsou naši, však nic není.
Uvidíme, stále mají velkou část závodu před sebou, tak snad se situace vylepší a bude našemu týmu přát znovu štěstí.
Polohu lodí najdete zde.
674
Související články
První offshore trénink úspěšný
První offshore trénink úspěšný
Milan Koláček pokračuje s přípravami na sezónu závodů Class 40. Vše má vyvrcholit podzimním doublehanded závodem přes Atlantik Transat Café L´OR.
Milan Koláček, proč Class40?
Milan Koláček, proč Class40?
Offshore jachtař Milan Koláček startuje letos v třídě Class40. Vrcholem bude na podzim závod přes Atlantik známý jako Transat Jacqus Vabre. Co je Class40 a jaká je jachta, na které bude závodit?
Milan Koláček ve třídě Class40
Milan Koláček ve třídě Class40
Je to potvrzené! Milan Koláček bude letos startovat ve třídě Class40. Před sebou má celou řadu závodů, sólových i doublehanded. Závodit bude na jachtě Yelcho, design Lombard Lift V2. Vrcholem bude transatlantický závod Transat Café L´OR (dříve Transat Jacques Vabre).