Malá jachta se nevyplatí
Připlout do Primoštenu s malou jachtou v případě nutnosti napojit se na elektřinu a s prázdným tankem na vodu se nevyplatí.
Třeba taková jachta dlouhá 10,5 metru. Den stání vyjde na 55 euro (11 x 5 euro/metr). K tomu potřebujete dobít baterky za 18 euro a naplnit svůj tank na vodu (150 l) za 4,65 euro. Po zaokrouhlení 78 euro.
Přitom jste na lodi jen dva. Kapacita servisních baterek 150 Ah a vody potřebujete jen pár kbelíků. V podpalubí běží přes noc nevelká lednice a svítí pár LED světel. Budete si určitě pamatovat, že jste si v Primoštenu koupili nejdražší šalinu na světě.
Přitom vedle vás stojí 18 metrů dlouhý katamaran osvětlený jak Matějská pouť, se dvojicí lednic v kuchyni, mrazákem uvnitř, výrobníkem ledu, lednicí v kokpitu a snad i na flybridge, s puštěnou klimatizací, otevřenou stěnou mezi salonem a kokpitem, myčkou na nádobí, bojlery na teplou vodu, televizí, na které se hraje tenis v měřítku 1:1, repráky, světly do vody a kdovíčím ještě. Ten zaplatí za elektriku jen o 6 euro více, tedy 24 euro. A všichni se stále sprchují, ráno se myje paluba atd. Za 4,65 euro.
Musíte si připadat, že jste ve špatném vtipu.
1158
Související články
Jak bude foukat na České námořní rallye?
Jak bude foukat na České námořní rallye?
Již v neděli startuje mistrovství republiky v chorvatské maríně Kaštela. Počasí posledních dnů je v Chorvatsku divoké, proto jsme se zeptali ředitele závodu Tomáše Stejskala, jak se bude bojovat s případným bouřlivým počasím.
Slovak Sailing Challenge před Českou námořní rallye
Slovak Sailing Challenge před Českou námořní rallye
Říjen se stává pro české a slovenské závodní jachtaře mimořádně atraktivním měsícem. Již po 28. se pojede Česká námořní rallye, která naváže na novou slovenskou regatu Slovak Sailing Challenge, která bude startovat na stejném místě a na stejných jachtách Salona 46 a First 45.
Druhá etapa Velikonočky je tady
Druhá etapa Velikonočky je tady
Druhá etapa Velikonoční regaty se liší od všech předešlých. Na startovní pole je připravena cikcak etapa, s mnoha nebezpečnými zákrutami. Tentokrát bude menší prostor na taktizování při volbě trasy.