Majitelé jachet mohou do Chorvatska
Podle včerejších informací to vypadá, že majitelé jachet, které stojí v chorvatských přístavech, budou vpuštěni do Chorvatska. A nepotřebují k tomu ani absolvovat testy na koronavirus.
Majitelé nemovitostí v Chorvatsku a spolu s nimi i majitelé jachet na Jadranu, budou vpuštěni do Chorvatska. Je k tomu třeba mít v ruce papír, který vlastnictví jachty, nebo nemovitosti, dokazuje. Test na koronavirus není nutný a nutná není ani karanténa. Na hranicích se budou rozdávat instrukce s doporučeními, jak se v Chorvatsku chovat, aby se snížilo nebezpečí nákazy na minimum.
Podle posledních informací to vypadá, že Slovinsko vyjde vstříc a bude při vstupu do země akceptovat stejné dokumenty. Průjezd by měl být umožněn i Rakouskem. Kromě toho, že nebude možné zastavovat a vylézat z vozu další podmínky neznáme. Dnes se pokusíme zjistit detailní podmínky tranzitu přes Rakousko a Slovinsko.
Charterové plavby zatím nejsou povoleny.
Mnohé evropské země se tak snaží dostát myšlence spojené Evropy. Snaží se překážky odstraňovat. My naproti tomu pandemii využíváme k tomu, abychom je spolu s ostatními zeměmi Viszegrádu tvořili.
7896
Související články
Jak bude foukat na České námořní rallye?
Jak bude foukat na České námořní rallye?
Již v neděli startuje mistrovství republiky v chorvatské maríně Kaštela. Počasí posledních dnů je v Chorvatsku divoké, proto jsme se zeptali ředitele závodu Tomáše Stejskala, jak se bude bojovat s případným bouřlivým počasím.
Slovak Sailing Challenge před Českou námořní rallye
Slovak Sailing Challenge před Českou námořní rallye
Říjen se stává pro české a slovenské závodní jachtaře mimořádně atraktivním měsícem. Již po 28. se pojede Česká námořní rallye, která naváže na novou slovenskou regatu Slovak Sailing Challenge, která bude startovat na stejném místě a na stejných jachtách Salona 46 a First 45.
Nejrychlejší sólojachtař Gabart bude závodit s kontejnerovkami
Nejrychlejší sólojachtař Gabart bude závodit s kontejnerovkami
Před pár týdny způsobil Francois Gabart pozdvižení svým rozhodnutím předat kormidlo trimaranu SVR Lazartique v sólo třídě Ultim 32/23 mladšímu kolegovi Tomu Laperchemu. Jeho zájem se přesunul k o dost odlišné disciplíně, byť alespoň zůstal u tří trupů. Pracuje na vývoji obřího nákladního trimaranu, který by měl dopravovat zboží mezi Evropou a Amerikou rychleji než současné kontejnerovky.