Koláček 9 mil za nejrychlejším
Milan Koláček se drží na čtvrté pozici mezi nováčky v první etapě La Solitaire URGO Le Figaro. Do cíle ve španělském Gijonu zbývá 125 mil.
Startovní pole má za sebou průjezd studenou frontou s větrem o rychlosti 35 uzlů, slabou viditelností a hustým deštěm. Nyní bude vítr od severozápadu pomalu slábnout směrem k cíli. Na čele závodu je proto možné čekat zmenšování rozestupů.
V celkovém pořadí závodu je Milan na 21. místě a na nejrychlejší ztrácí 9,2 míle. To je při současné rychlosti hodina plavby. Na nejlepšího mezi nováčky Pierra Lebouchera ztrácí necelé 4 míle, na druhého Juliena Pulve to je ztráta 2,2 míle a na třetího Tanguy Le Turquais 0,4 míle. Stále je tak možnost posunout se mezi nováčky na medailovou příčku. Až za Milanem je například trojnásobný vítěz Figara a účastník Vendée Globe Jeremie Beyou či dlouholetý vynikající figarista Thierry Chabagny. Jeden z favoritů závodu a účastník Volvo Ocean Race Erwan Tabarly musel z první etapy odstoupit kvůli zlomenému sálingu. Na čele závodu je nyní Adrien Hardy, Milanův parťák na palubě při závodu Quebec - St. Malo.
Polohu lodí najdete zde.
3982
Související články
První offshore trénink úspěšný
První offshore trénink úspěšný
Milan Koláček pokračuje s přípravami na sezónu závodů Class 40. Vše má vyvrcholit podzimním doublehanded závodem přes Atlantik Transat Café L´OR.
Milan Koláček, proč Class40?
Milan Koláček, proč Class40?
Offshore jachtař Milan Koláček startuje letos v třídě Class40. Vrcholem bude na podzim závod přes Atlantik známý jako Transat Jacqus Vabre. Co je Class40 a jaká je jachta, na které bude závodit?
Milan Koláček ve třídě Class40
Milan Koláček ve třídě Class40
Je to potvrzené! Milan Koláček bude letos startovat ve třídě Class40. Před sebou má celou řadu závodů, sólových i doublehanded. Závodit bude na jachtě Yelcho, design Lombard Lift V2. Vrcholem bude transatlantický závod Transat Café L´OR (dříve Transat Jacques Vabre).