Již dnes hostem Milana Koláčka Tanguy Leglatin
Dnešním hostem Milana Koláčka bude Tanguy Leglatin, špičkový trenér offshore jachtařů z Lorientu, který připravoval na Vendée Globe čtyři ze startujících závodníků. Bude to o Vendée Globe, o přípravě o pohledu na závěr závodu.
Tanguy je trenérskou špičkou již od roku 2007. Svoji základnu má v Lorientu, který je největším střediskem závodního offshore jachtingu na světě. Vedle třídy IMOCA připravuje závodníky také v Classe 40, ve Figaru, nebo v Classe Mini. Analytické myšlení špičkového offshore trenéra nám dá možnost, nahlédnout na závěr závodu pohledem zevnitř.
Tanguy bude mluvit o přípravě, o rozdílném chování lodí s foily, o tom, co je třeba pro Vendée Globe znát a umět, co znamená, být na závod dokonale připraven. Zeptáme se ho, jak vypadá práce trenéra, jak se liší trénink na menších lodích, od tréninku na lodi IMOCA. Proč je Figaro branou mezi nejlepší a na mnoho dalšího.
Uvádět bude Milan Koláček.
Další zajímavá online přednáška již dnes večer. Protože závodníci ještě nebudou v cíli, je naplánovaná příští týden ještě jedna.
3057
Související články
Kdo naskočí do rychlíku?
Kdo naskočí do rychlíku?
Ve Vendée Globe důležitý okamžik pro favority. Nyní se hraje o to, kdo stihne naskočit do rozjetého vlaku, který bez zastávky míří k mysu Dobré naděje. Kdo naskočí, zmizí soupeřům, kterým se to nepodaří. Ztráta zde už nemusí být dohnatelná.
Bezvětří, rekord, bezvětří
Bezvětří, rekord, bezvětří
Letošní Vendée Globe je zatím zajímavá, ale pomalá (až na již druhý 24h rekord). Místo pasátu 3 dny bez větru, následoval krátký pasát a dnes už rovníkové tišiny. Rekord na rovník Alexe Thomsona z roku 2016 má hodnotu 9 dnů a 7 hodin. Dnes je to už přes 10 dnů a na rovník téměř 400 mil.
Jak opravit neopravitelné
Jak opravit neopravitelné
Louis Burton je bojovník. To se o něm ví. Tentokrát se ale pouští do něčeho, co je z laického pohledu nemožné. Jen si to představte, loď se vám láme v půlce, vy to opravíte jako zlomenou nohu od stolu a pokračujete v závodě kolem světa. A nejste přitom před cílem. Jen nedlouho po startu...