Je to ale pech, že?
Jak to vypadá s Milanem Koláčkem a trimaranem Actual? Milan převáží jednu z největších a nejrychlejších závodních jachet na světě. Z Bretaně do Marseille. Možnost užít si parádní rychost. Vždyť Actual umí přes 40 uzlů!
Jeeenže…
Schválnosti. Jak už to tak bývá. Smůla se lepí na paty. Nefouká. Po většinu plavby zatím foukalo jen málo. Nebo vůbec. Nyní třeba do 10 uzlů přímo proti.
Prostě podmínky pro odhalení potenciálu Actualu nevhodné. Zlepšení by mělo nastat po obeplutí mysu Cabo de Gata východně od Almerie. Vítr by mohl trochu zesílit a změnit směr na východ - jihovýchod. Tedy takový předobok. To by mohlo konečně jet.
2569
Související články
První offshore trénink úspěšný
První offshore trénink úspěšný
Milan Koláček pokračuje s přípravami na sezónu závodů Class 40. Vše má vyvrcholit podzimním doublehanded závodem přes Atlantik Transat Café L´OR.
Gitana 18, 250 000 hodin práce
Gitana 18, 250 000 hodin práce
Bude rychlejší než nejrychlejší trimarany Ultime. Jak ustřelí svým soupeřům? Překoná rekord okolo světa? O kolik? V září by měl být na vodu spuštěn nejnovější trimaran třídy Ultime Gitana 18. Detaily jsou zatím tajné…
Milan Koláček, proč Class40?
Milan Koláček, proč Class40?
Offshore jachtař Milan Koláček startuje letos v třídě Class40. Vrcholem bude na podzim závod přes Atlantik známý jako Transat Jacqus Vabre. Co je Class40 a jaká je jachta, na které bude závodit?