Jak prodat třikrát to samé
Vlastnictví nemovitosti v první řadě u teplého moře výrazně zvyšuje kredibilitu všech obyvatel střední a východní Evropy. Jihoevropané to vědí a umí toho využít.
Ekonomicky výhodný přístup k milovníkům výhledu na moře ze severu zvolili v Bulharsku. Dychtiví slunce, chtěli nakupovat levné nemovitosti…Ti první si koupili byt v krásné první řadě s výhledem na moře kolem roku 2010. Spokojení majitelé ceněné nemovitosti odlétli na zimu domů na sever. Když se na jaře vrátili, už byli druzí. V nové první řadě se užívali pohled na moře ti, kteří se pro koupi nemovitosti rozhoupali o rok později.
Ani ti ale neměli vyhráno. První řadu se podařilo střelit i potřetí a pokud zbylo jen trochu místa na samém mořském břehu, tak i počtvrté.
Nedostatkovým zbožím (v tomto případu výhledem na moře) se podařilo uspokojit čtyřikrát více zájemců, než se původně zdálo možné… Někteří Balkánci mají pro podobné uspokojování zákazníků podobný talent, jako pro hru se skořápkami.
Poznámka redakce
Tento článek není namířen proti obyvatelům Balkánu a byli bychom neradi, kdyby se cítili dotčeni. I u nás se najdou kouzelníci...
2496
Související články
Българска работа (Balgarska rabota)
Българска работа (Balgarska rabota)
V bulharském Pomorie připravovali optimistickou regatu, když se jim roznemohl jeřáb, kterým spouštěli na vodu organizační člun. Zodiac visí nad hladinou, elektrický motor jeřábu nad ním stávkuje. Je třeba to opravit. Správce klubu, v jedné osobě i mechanik, se nebojí vlka (ani elektrického proudu) nic a dal se do opravy.