I závodní jachtaři bojují s mořskou nemocí…
Start The Ocean Race je náročný Flotila se probíjí na západ a západní vítr dosahuje v Alboranském moři až 45 uzlů v poryvech. Brzy zesílí na 50 a více. Jak to za takových podmínek vypadá na palubě? A postihuje mořská nemoc i závodníky?
Flotila jachet IMOCA se drží blízko španělské pevniny, kde by měl být vítr zatím o něco slabší. Je to ale dočasné, i tam bude sílit. Zítřek bude určitě očistcem a možná dokonce i peklem. Na videu z paluby jachty Malizia je vidět, jak nerovná je silnice, po které se jede. Will Harris s helmou na hlavě právě vylézá z trupu, kde zřejmě kontroloval technický stav jachty.
Ve druhé polovině videa je patrné, že náročné podmínky si vybírají daň na žaludcích posádky. Rosalin Kuiper zapíjí prášek na mořskou nemoc a ani ostatní nevypadají z podmínek nadšení.
Navigátor Nico Lunven tedy není poslem dobrých zpráv, když říká, že stoupačka je na programu další dva dny.
905
Související články
Jak se opravuje díra v trupu
Jak se opravuje díra v trupu
Na startu The Ocean Race Europe Allagrande Mapei rozpárala outriggerem trup Holcim-PRB jak otvírákem. Díra v trupu jak dveře do kamionu. Jak se taková škoda opravuje nám řeklsólový jachtař a lodní stavitel Milan Koláček.
The Ocean Race Europe začal kolizí
The Ocean Race Europe začal kolizí
O víkendu začal v Kielu The Ocean Race Europe. Začal ve velkém stylu. Dvě minuty po startu byly dvě lodě ze hry.
Jak nerozlámat loď při Vendée Globe
Jak nerozlámat loď při Vendée Globe
Chcete-li zvítězit, musíte mít nohu na plynové páce. Musíte dostat z lodě maximum možného. Maximum, ale nikoli více. Když to přeženete, rozlámete loď a nedojedete. Jak se hledá hranice mezi dost a příliš?