Co bude s týmem Banque Populaire?
Vzpomínáte na překlopený a zničený trimaran Banque Populaire nedávno při Route du Rhum? Loď se podařilo dotáhnout ke břehu, ale byla rozlámaná na trsátka. Co bude dál s týmem?
Vypadá to, že Banque Populaire je dobrý oddíl. Vzhledem ke škodám na jejich vlajkové lodi bylo nutné rychlé rozhodnutí, co dál. Nejde jen o skippera Armela Le Cléac´h, o kterého banka nechce přijít, ale také o dalších 20 – 30 osob, které tvoří špičkové zázemí pro jachtaře. K tomu základna týmu, hangár na trimaran atd. Prostě velký cirkus, který by bylo nutné bez lodě rozpustit.
Budoucnost týmu bude následující. Banque Populaire se vrátí do třídy IMOCA (Armel Le Cléac´h je posledním vítězem Vendée Globe). Nebude stavět novou loď, ale pronajme si některou z nynějších jachet, která bude vybavena foily. Vzhledem k situaci na trhu zřejmě přichází v úvahu jen jedna. Jmenuje se Hugo Boss (jde o naší dedukci). Překvapením je, že na ní nebude závodit Armel Le Cléac´h, ale bude vybrán nový skipper. Otázkou je, jestli banka zvolí někoho z vlastní líhně, nebo sáhne po jiném, již osvědčeném jméně.
Co bude dělat Armel Le Cléac´h? Tým postaví nový Ultime trimaran a Armel bude u toho. Bude u stavby lodě od začátku až do konce.
Prostě dobrej oddíl. Místo rozlámaného trimaranu IMOCA a k tomu stavba trimaran
6156
Související články
Bezvětří, rekord, bezvětří
Bezvětří, rekord, bezvětří
Letošní Vendée Globe je zatím zajímavá, ale pomalá (až na již druhý 24h rekord). Místo pasátu 3 dny bez větru, následoval krátký pasát a dnes už rovníkové tišiny. Rekord na rovník Alexe Thomsona z roku 2016 má hodnotu 9 dnů a 7 hodin. Dnes je to už přes 10 dnů a na rovník téměř 400 mil.
Jak opravit neopravitelné
Jak opravit neopravitelné
Louis Burton je bojovník. To se o něm ví. Tentokrát se ale pouští do něčeho, co je z laického pohledu nemožné. Jen si to představte, loď se vám láme v půlce, vy to opravíte jako zlomenou nohu od stolu a pokračujete v závodě kolem světa. A nejste přitom před cílem. Jen nedlouho po startu...
Nico Lunven první a obtížná rozhodnutí na dohled
Nico Lunven první a obtížná rozhodnutí na dohled
Změna ve vedení Vendée Globe. Do čela se dostal Nico Lunven, který byl před 50 hodinami předposlední. Startovní pole má za zády níži a před sebou složitou cestu do pasátu. Obtížné chvíle, kdy bude snadné ztratit.