Chcete být v Chorvatsku králem?
Tak si kupte trimaran Tritium Racing. Asi není nejvhodnější pro takovéto rodinné ježdění, ale pokud mají děti rády trampolínu, tak proč ne. Na Tritiu je trampolíny mnoho desítek metrů čtverečních.
Další výhodou této lodi je, že jste všude hned. Dvacet uzlů můžete brát jako základ, třicet jako lepší průměr a čtyřicet, když se zadaří. Jde o ORMA trimaran spuštěný na vodu v roce 2000. Postaven byl pro Jeana Le Cama jako Bonduelle. Výtlak byl 5 100 kg v době výroby. Později byl trimaran prodloužen z 60 stop (18,28 m) na 72 stop. To již nesl název Gitana XII a patřil týmu Benjamina Rothschilda. Následovala další změna majitele a později byl využíván při testování foilů a křídel pro Americký pohár. Při té příležitosti byla zpevněna jeho struktura. Později trimaran koupil tým Tritium Racing majitele Lending Clubu Renauda Laplanche. V jeho barvách vyhrál závod Transpac v roce 2013.
Máte-li o tuto jachtu zájem, připravte se na to, že zažijete vzrušující jízdu, při které vám budou vstávat vlasy na hlavě. A budete k tomu potřebovat hodně silného chlapa k vinšnám. Své vám o tom může říci Jirka Brožek, který již zažil, jak plavba na podobné jachtě vypadá.
V jakémkoli přístavu budete středem pozornosti. Tedy… Pokud se do něj vejdete. Šířka trimaranu je přes 18 metrů.
Cena lodi je 575 000 USD.
Více najdete zde.
3341
Související články
Bezvětří, rekord, bezvětří
Bezvětří, rekord, bezvětří
Letošní Vendée Globe je zatím zajímavá, ale pomalá (až na již druhý 24h rekord). Místo pasátu 3 dny bez větru, následoval krátký pasát a dnes už rovníkové tišiny. Rekord na rovník Alexe Thomsona z roku 2016 má hodnotu 9 dnů a 7 hodin. Dnes je to už přes 10 dnů a na rovník téměř 400 mil.
První ze hry, vážné problémy a pasát, který není
První ze hry, vážné problémy a pasát, který není
Maxime Sorel skončil v letošní Vendée Globe. Louis Burton se snaží opravit vážné strukturální praskliny na Bureau Vallée, Jean Le Cam má svoji hlavu. A pasát? Ten je kdovíkde.
Nico Lunven první a obtížná rozhodnutí na dohled
Nico Lunven první a obtížná rozhodnutí na dohled
Změna ve vedení Vendée Globe. Do čela se dostal Nico Lunven, který byl před 50 hodinami předposlední. Startovní pole má za zády níži a před sebou složitou cestu do pasátu. Obtížné chvíle, kdy bude snadné ztratit.