Daniel Vodička / středa 4. května 2016 / Kategorie: Novinky Ulomený plovák FenetreA Cardinal Takto vypadá závada, ke které došlo na trimaranu Multi 50 FenetreA Cardinal. Podobné nehody trápí třídu Multi 50 dlouhodobě. 50 stop dlouhé trimarany nejsou vyrobené z karbonu, ale ze skla. Zdá se, že skelný laminát nechce vydržet namáhání, kterému je na vysoce výkonných trimaranech vystaven. Erwan Le Roux odstoupil z prvního místa závodu The Transat. 2442 Tagy: TransatnehodaMulti 50 Související články Emulze v převodovce znamená problém Emulze v převodovce znamená problém Podíváte se na kontrolku oleje v převodovce a máte problém. Místo čistého oleje vidíte bílou emulzi. Jaký to má vliv na kauci? Významný. Jako vždy, když musí loď z vody. Kritická situace v přístavu Kritická situace v přístavu Odpoledne jste dorazili do přístavu, vyvázali jste se zádí a nebyli jste dost důkladní. V noci přišla bouřka a vaše jachta začala rohem zádi brousit molo. Co s tím? Nebezpečné kotvení na kamenech Nebezpečné kotvení na kamenech Mnozí laici jsou přesvědčení, že nejlepší na kotvení jsou velké kameny na dně, za které se kotva „zasekne“. Takové „zaseknutí“ kotvy může být drahá sranda.
Emulze v převodovce znamená problém Emulze v převodovce znamená problém Podíváte se na kontrolku oleje v převodovce a máte problém. Místo čistého oleje vidíte bílou emulzi. Jaký to má vliv na kauci? Významný. Jako vždy, když musí loď z vody.
Kritická situace v přístavu Kritická situace v přístavu Odpoledne jste dorazili do přístavu, vyvázali jste se zádí a nebyli jste dost důkladní. V noci přišla bouřka a vaše jachta začala rohem zádi brousit molo. Co s tím?
Nebezpečné kotvení na kamenech Nebezpečné kotvení na kamenech Mnozí laici jsou přesvědčení, že nejlepší na kotvení jsou velké kameny na dně, za které se kotva „zasekne“. Takové „zaseknutí“ kotvy může být drahá sranda.