Třídenní kurz přístavních manévrů s vlastní kajutou
Na jaro 2026 uvažujeme o zařazení kurzů přístavních manévrů, při kterých bude mít každý účastník vlastní kajutu. Začít musíme zjištěním, jestli je vůbec o takový kurz zájem.
Třídenní kurzy přístavních manévrů jsou naším evergreenem. Již téměř deset let proškolíme ročně nejméně 250 zájemců v této náročné disciplíně, která je pro mnoho jachtařů Achillovou patou. Kurzy běžně pořádáme pro 4 účastníky na tříkajutové jachtě. Na jaře bychom chtěli nabídnout i větší čtyřkajutovou jachtu (délka 43 – 45 stop), na které bude mít každý účastník kurzu svoji vlastní kajutu.
Tolik na straně kladů. Záporem bude samozřejmě vyšší cena, která bude o cca o třetinu vyšší, tedy přibližně kolem 18000 Kč za kurz.
Byl by z vaší strany o kurz zájem? Piště nám prosím mailem, potřebujeme si udělat představu kvůli organizaci jarních kurzů. Vím, že nyní máte jiné starosti, ale stačí krátká odpověď, jestli by něco takového bylo pro vás zajímavé.
325
Související články
Po řádění skútru zraněná žena na Koločepu
Po řádění skútru zraněná žena na Koločepu
V sobotu muž na vodním vlétl mezi zakotvené lodě u břehů ostrova Koločep u Dubrovniku. Jedna žena byla v důsledku toho zraněna.
Vyvázání kotevní bóje a břeh
Vyvázání kotevní bóje a břeh
Jsou místa, kde se kotevní bóje nacházejí blízko pobřeží a jachty se vážou přídí na bóji a zádí na břeh. Příkladem je zátoka Brbinj, o které jsme před dvěma dny psali v souvislosti nehodou. Jak vypadá instalace a jak se na bóji váže?
Kdo má přednost pod mostem
Kdo má přednost pod mostem
Most ve Ždrelacu mezi Ugljanem a Pašmanem. Svědek mnoha zlomených stěžňů. Víte, kdo má pod mostem přednost?v