Trajekt zastavil. Čerpal u pumpy ze špatného stojanu
Ze Splitu vyplul trajekt Zadar na Hvar. Před přístavem motor zakašlal a loď se zastavila. Stojí tam, vítr ho unáší, a když to vydrží, skončí ve Stomorské na Šoltě. Chlapi od šmíru koukají do motoru bezvýsledně. Jadrolinija hlásí, že na vině je palivo. Špatné palivo.
Jadrolinka má znovu problém. Hlavobol pro šéfa. Takhle mezi svátky…
Zadar vyplul ze Splitu na Hvar, když motor zastavil. To se v poslední době děje častěji. Tentokrát Jadrolinija našla podle svých slov viníka. Špatné palivo. Prý trajekt vzal od INA špatné palivo. Ve Splitu je z toho aféra.
Náš splitský zpravodaj Petar Hektorović se vydal hledat k nedalekým čerpacím stanicím viníka.
První na ráně byla čerpačka na rivě, tam... kousek od maríny.
Na stojanu cedule Eurosuper nema.
Na přímou otázku odpovídá dvojice pumpařů: „Mi sme to nebili…“
1532
Související články
Po řádění skútru zraněná žena na Koločepu
Po řádění skútru zraněná žena na Koločepu
V sobotu muž na vodním vlétl mezi zakotvené lodě u břehů ostrova Koločep u Dubrovniku. Jedna žena byla v důsledku toho zraněna.
Kolik nateče vody do podpalubí za hodinu?
Kolik nateče vody do podpalubí za hodinu?
Máte díru v trupu velikosti dlaně. Je 30 cm pod hladinou. Víte, kolik vody nateče do podpalubí za minutu, nebo dokonce za hodinu?
Kdy použít boční vlečení a jak
Kdy použít boční vlečení a jak
Přestane pracovat motor a potřebujete dostat jachtu do přístavu k molu. Jak na to? Ideální je boční vlečení, které umožňuje s vlekem manévrovat. Má to ale svá specifika.