Přijeli Rusové…
Ruský vztah k upevnění nákladu na palubě má mnoho společného s vírou. Věří, že to vydrží!
Čerstvým příkladem posledních dnů je nákladní loď Mechanik Jarcev (zřejmě mechanik, který dokázal plnit plán dlouhodobě na více než 100 %). Loď nakloněná pod tíhou důkazů ruské nezodpovědnosti je zakotvená na jihu Británie v Solentu.
Během úterní bouře se z paluby lodi uvolnilo 30 balíků nákladu dřeva, každý cca 3 – 4 kubické metry. Stavitelé a truhláři na pobřeží La Manche by nyní měli věnovat mořskému pobřeží více pozornosti a na výlety jezdit autem s vlekem.
Mechanik a jeho posádka nyní čekají na vykládku v Southamptonu. Loď je ve svém náklonu stabilní, pouze pro posádku to bude život na šikmé ploše.
O vztahu Rusů k nákladu svědčí i níže připojená videa.
4031
Související články
Kolik nateče vody do podpalubí za hodinu?
Kolik nateče vody do podpalubí za hodinu?
Máte díru v trupu velikosti dlaně. Je 30 cm pod hladinou. Víte, kolik vody nateče do podpalubí za minutu, nebo dokonce za hodinu?
Kdy použít boční vlečení a jak
Kdy použít boční vlečení a jak
Přestane pracovat motor a potřebujete dostat jachtu do přístavu k molu. Jak na to? Ideální je boční vlečení, které umožňuje s vlekem manévrovat. Má to ale svá specifika.
Prasklý tank benzínové pumpy vytéká do moře ve Hvaru
Prasklý tank benzínové pumpy vytéká do moře ve Hvaru
Ve Hvaru vyteklo do moře 15 tun nafty z prasklého tanku benzínové pumpy v lokalitě Križna luka. S nehodou se bojuje, nafty je ale dost.