Daniel Vodička / čtvrtek 22. března 2018 / Kategorie: Zajímavosti, Bezpečnost Nebezpečí v kanálu La Manche Nestává se často, abyste na moři potkali plovoucí překlopenou nákladní loď. Nyní máte šanci přímo na jedné z nejrušnějších mořských cest. V kanálu La Manche se včera srazila nákladní loď MV Britannica s rybářskou lodí Deborah, která plula pod belgickou vlajkou. Rybářská loď srážku ve zdraví přečkala, jen její kapitán si natloukl čelo. 82 metry dlouhá Britannica už takové štěstí neměla. Loď se začala naklánět, posádka ji ve zdraví opustila do záchranných ostrůvků a nakonec se náklaďák překlopil. K nehodě došlo 50 mil severovýchodně od přístavu Cherbourg. Nyní již je Britannica jen hříčkou v rukou větru a mořských proudů. Nákladní loď zatím míří rychlostí 3 uzly na západ. Na lodi bylo naloženo 2000 tun železa. 4197 Tagy: nehodaLa Manche Související články Po řádění skútru zraněná žena na Koločepu Po řádění skútru zraněná žena na Koločepu V sobotu muž na vodním vlétl mezi zakotvené lodě u břehů ostrova Koločep u Dubrovniku. Jedna žena byla v důsledku toho zraněna. Kolik nateče vody do podpalubí za hodinu? Kolik nateče vody do podpalubí za hodinu? Máte díru v trupu velikosti dlaně. Je 30 cm pod hladinou. Víte, kolik vody nateče do podpalubí za minutu, nebo dokonce za hodinu? Kdy použít boční vlečení a jak Kdy použít boční vlečení a jak Přestane pracovat motor a potřebujete dostat jachtu do přístavu k molu. Jak na to? Ideální je boční vlečení, které umožňuje s vlekem manévrovat. Má to ale svá specifika.
Po řádění skútru zraněná žena na Koločepu Po řádění skútru zraněná žena na Koločepu V sobotu muž na vodním vlétl mezi zakotvené lodě u břehů ostrova Koločep u Dubrovniku. Jedna žena byla v důsledku toho zraněna.
Kolik nateče vody do podpalubí za hodinu? Kolik nateče vody do podpalubí za hodinu? Máte díru v trupu velikosti dlaně. Je 30 cm pod hladinou. Víte, kolik vody nateče do podpalubí za minutu, nebo dokonce za hodinu?
Kdy použít boční vlečení a jak Kdy použít boční vlečení a jak Přestane pracovat motor a potřebujete dostat jachtu do přístavu k molu. Jak na to? Ideální je boční vlečení, které umožňuje s vlekem manévrovat. Má to ale svá specifika.