Mimořádná zpráva pro závodníky a pořadatele ČNR
Zpráva pro rozhodčí! Vedení závodu žádá rozhodčí, aby se ve dnech 10. až 13.října vyvarovalo stavbě závodní trati v oblasti vymezené níže uvedenými pozicemi:
A) 43-38,00N 015-50,72E
B) 43-33,00N 015-57,72E
C) 43-28,00N 015-56,72E
D) 43-27,50N 015-37,22E
E) 43-36,00N 015-33,22E
V oblasti bude probíhat vojenské cvičeni s ostrými střelbami, které by mohly být pro organizační tým život ohrožující.
Zpráva pro závodníky! Vedení závodu žádá závodníky, aby se ve dnech 10. až 13.října věnovali důkladně navigaci. V případě chybného vyhodnocení navigačních údajů a plavbě v oblasti:
A) 43-38,00N 015-50,72E
B) 43-33,00N 015-57,72E
C) 43-28,00N 015-56,72E
D) 43-27,50N 015-37,22E
E) 43-36,00N 015-33,22E,
hrozí nebezpečí propadnutí kauce.
2013
Související články
Po řádění skútru zraněná žena na Koločepu
Po řádění skútru zraněná žena na Koločepu
V sobotu muž na vodním vlétl mezi zakotvené lodě u břehů ostrova Koločep u Dubrovniku. Jedna žena byla v důsledku toho zraněna.
Vyvázání kotevní bóje a břeh
Vyvázání kotevní bóje a břeh
Jsou místa, kde se kotevní bóje nacházejí blízko pobřeží a jachty se vážou přídí na bóji a zádí na břeh. Příkladem je zátoka Brbinj, o které jsme před dvěma dny psali v souvislosti nehodou. Jak vypadá instalace a jak se na bóji váže?
Kdo má přednost pod mostem
Kdo má přednost pod mostem
Most ve Ždrelacu mezi Ugljanem a Pašmanem. Svědek mnoha zlomených stěžňů. Víte, kdo má pod mostem přednost?v