Malá jachta se nevyplatí
Připlout do Primoštenu s malou jachtou v případě nutnosti napojit se na elektřinu a s prázdným tankem na vodu se nevyplatí.
Třeba taková jachta dlouhá 10,5 metru. Den stání vyjde na 55 euro (11 x 5 euro/metr). K tomu potřebujete dobít baterky za 18 euro a naplnit svůj tank na vodu (150 l) za 4,65 euro. Po zaokrouhlení 78 euro.
Přitom jste na lodi jen dva. Kapacita servisních baterek 150 Ah a vody potřebujete jen pár kbelíků. V podpalubí běží přes noc nevelká lednice a svítí pár LED světel. Budete si určitě pamatovat, že jste si v Primoštenu koupili nejdražší šalinu na světě.
Přitom vedle vás stojí 18 metrů dlouhý katamaran osvětlený jak Matějská pouť, se dvojicí lednic v kuchyni, mrazákem uvnitř, výrobníkem ledu, lednicí v kokpitu a snad i na flybridge, s puštěnou klimatizací, otevřenou stěnou mezi salonem a kokpitem, myčkou na nádobí, bojlery na teplou vodu, televizí, na které se hraje tenis v měřítku 1:1, repráky, světly do vody a kdovíčím ještě. Ten zaplatí za elektriku jen o 6 euro více, tedy 24 euro. A všichni se stále sprchují, ráno se myje paluba atd. Za 4,65 euro.
Musíte si připadat, že jste ve špatném vtipu.
1273
Související články
Po řádění skútru zraněná žena na Koločepu
Po řádění skútru zraněná žena na Koločepu
V sobotu muž na vodním vlétl mezi zakotvené lodě u břehů ostrova Koločep u Dubrovniku. Jedna žena byla v důsledku toho zraněna.
Vyvázání kotevní bóje a břeh
Vyvázání kotevní bóje a břeh
Jsou místa, kde se kotevní bóje nacházejí blízko pobřeží a jachty se vážou přídí na bóji a zádí na břeh. Příkladem je zátoka Brbinj, o které jsme před dvěma dny psali v souvislosti nehodou. Jak vypadá instalace a jak se na bóji váže?
Kdo má přednost pod mostem
Kdo má přednost pod mostem
Most ve Ždrelacu mezi Ugljanem a Pašmanem. Svědek mnoha zlomených stěžňů. Víte, kdo má pod mostem přednost?v