Daniel Vodička / úterý 13. listopadu 2018 / Kategorie: Zajímavosti, Bezpečnost Konečně je na Atlantiku bezpečně Více než rok se po Atlantiku potulovaly díly z plovoucího doku, který byl přepravován loni v září z Avondale Shipyard v Luisianě na Kanáry. V hurikánu Irma se se dok rozložil na několik částí a na místo určení se podařilo dotáhnout jen polovinu. Zbytek se více než rok toulal Atlantikem. A představoval nebezpečí. Poslední díl doku byl nalezen na Bahamách na ostrovech Exuma. Místní nyní dok zakotvili a označili světlem. Tím by měl být jeho útěk na svobodu ukončen. Podle zpráv z místa bude nyní dok sloužit rackům jako letecká základna. 4397 Tagy: bezpečnostdokBahamy Související články Bezpečnost: Odvaha nevyplout Bezpečnost: Odvaha nevyplout Víte, co je základem vaší bezpečnosti na lodi? Je to odvaha nevyplout. Ta mnohým chybí. Obvykle chybí kvůli nedostatku zkušeností. Chybu však dělají i zkušení. Navigačně složitá místa v noci Navigačně složitá místa v noci Místo, které je ve dne jasně vyznačené, se může stát za tmy nebezpečnou pastí. Nebudete-li na tuto alternativu připraveni můžete zažít nepříjemné chvíle za kormidlem. Pozor na velké lodě a jejich manévrovací schopnosti Pozor na velké lodě a jejich manévrovací schopnosti Máme tu druhý díl článku připraveného prvním palubním důstojníkem Lukášem Staňkem. Znovu se zaměříme na vztahy mezi jachtami a velkými nákladními loděmi. Proč se nevyhnou a co máme dělat?
Bezpečnost: Odvaha nevyplout Bezpečnost: Odvaha nevyplout Víte, co je základem vaší bezpečnosti na lodi? Je to odvaha nevyplout. Ta mnohým chybí. Obvykle chybí kvůli nedostatku zkušeností. Chybu však dělají i zkušení.
Navigačně složitá místa v noci Navigačně složitá místa v noci Místo, které je ve dne jasně vyznačené, se může stát za tmy nebezpečnou pastí. Nebudete-li na tuto alternativu připraveni můžete zažít nepříjemné chvíle za kormidlem.
Pozor na velké lodě a jejich manévrovací schopnosti Pozor na velké lodě a jejich manévrovací schopnosti Máme tu druhý díl článku připraveného prvním palubním důstojníkem Lukášem Staňkem. Znovu se zaměříme na vztahy mezi jachtami a velkými nákladními loděmi. Proč se nevyhnou a co máme dělat?