Když díru do žluťáků udělá hřebík
Starší charterová jachta s teakem v kokpitu a vy vyrážíte na plavbu s novými žluťáky za pár desítek tisíc. Koncem týdne prší a vy zjišťujete, že do kalhot vám teče. Hrůza, za ty prachy. Kde je ale vina?
Na vině nemusí být chyba výrobce oblečení, ale nedomyšlenost výrobního procesu jachty. Teaková paluba může být ze spodní strany „sešita“ nerezovými sponkami. Dokud je jachta nová, nevíte o nich. Jak ale stárne, teak sesychá, najednou se objeví hroty sponek. A jsme u toho, o čem jsme mluvili na začátku. Sedíte na nich za kormidlem a vysněné oblečení trpí.
Nevím jak vás, ale mě by to na...... Ale stěžovat bych si mohl tak leda…
796
Související články
Proč se máčí teak před tankováním nafty
Proč se máčí teak před tankováním nafty
Na jachtě s teakovou palubou před začátkem tankování vezmu kbelík s vodou a vyleji ho na palubu v místě, kde je víčko nádrže. Pak víčko odšroubuji a začnu tankovat. Jaký je důvod pro tento postup?