Další dva zářezy na pažbě
V neděli nás upozornil náš čtenář Richard Horáček na další stěžeň, který neprojel pod mostem Ždrelac mezi Ugljanem a Pašmanem. Byl to katamaran…
No a dnes k nám přišla informace o další lodi. První charterový den tohoto týdne tedy byla slušná sklizeň…
Zdá se vám nepochopitelné, že se toto stále děje? Nepomůže slovní varování, nepomůže nálepka v kokpitu, nepomůže nic.
Čím to je? Co by tedy pomohlo?
Myslím si, že je to dnes s mapovými plottery horší, než dříve s papírovými mapami. Lidé museli přeci jen vědět něco více, než dnes k tomu, aby mohli vyplout. I když se to i dříve dělo.
A co s tím? Nevím. Možná nepojišťovat kauce. Třeba by si dali větší pozor.
6276
Související články
Motorový člun těžce zranil plavkyni
Motorový člun těžce zranil plavkyni
Na Murteru v Betině 72letý Němec na gumáku s motorem cca 150 metrů od břehu nalétl na 47letou plavkyni a těžce ji zranil.
Když dojde nafta za bezvětří
Když dojde nafta za bezvětří
Co můžete dělat, když vám dojde na plachetnici nafta 300 metrů od břehu a vítr nepřetlačí ani cigaretový kouř stoupající k nebi? Možností, jak takovou lapálii řešit, je více.
Bezpečnost: Odvaha nevyplout
Bezpečnost: Odvaha nevyplout
Víte, co je základem vaší bezpečnosti na lodi? Je to odvaha nevyplout. Ta mnohým chybí. Obvykle chybí kvůli nedostatku zkušeností. Chybu však dělají i zkušení.