Daniel Vodička / středa 3. května 2017 / Kategorie: Zajímavosti, Bezpečnost Byla to smůla Tragickou nehodu posádky jachty Bavaria 50 Dipiu na vjezdu do přístavu Rimini zavinila smůla… Vyšetřování nehody stále pokračuje, ale v této chvíli to vypadá na to, posádka jachty Dipiu měla jen smůlu. Motor jachtě přestal pracovat jen 70 metrů od vjezdu do přístavu. Tedy od vlnolamu, který se stal čtyřem členům posádky osudný. Jachtu položila vlna na bok a v té chvíli motor přestal pracovat. „Smůlou bylo, že k tomu došlo poblíž vlnolamu. Kdyby se to stalo dříve, měli bychom čas na to, vytáhnout plachty a pokračovali bychom dále. O minutu později bychom již byli uvnitř v přístavu,“ řekl jeden ze dvou přeživších Carlo Calvelli (69 let). V době nehody vál vítr s poryvy o rychlosti až 40 uzlů. Tedy žádná sranda, ale na druhou stranu nic, co by mnozí jachtaři nezažili. Do přístavu jachta zajížděla proto, že bylo zapotřebí opravit škody, které se během plavby z Ravenny do Rimini vyskytly. 5704 Tagy: nehodaRimini Související články Kolik nateče vody do podpalubí za hodinu? Kolik nateče vody do podpalubí za hodinu? Máte díru v trupu velikosti dlaně. Je 30 cm pod hladinou. Víte, kolik vody nateče do podpalubí za minutu, nebo dokonce za hodinu? Kdy použít boční vlečení a jak Kdy použít boční vlečení a jak Přestane pracovat motor a potřebujete dostat jachtu do přístavu k molu. Jak na to? Ideální je boční vlečení, které umožňuje s vlekem manévrovat. Má to ale svá specifika. Prasklý tank benzínové pumpy vytéká do moře ve Hvaru Prasklý tank benzínové pumpy vytéká do moře ve Hvaru Ve Hvaru vyteklo do moře 15 tun nafty z prasklého tanku benzínové pumpy v lokalitě Križna luka. S nehodou se bojuje, nafty je ale dost.
Kolik nateče vody do podpalubí za hodinu? Kolik nateče vody do podpalubí za hodinu? Máte díru v trupu velikosti dlaně. Je 30 cm pod hladinou. Víte, kolik vody nateče do podpalubí za minutu, nebo dokonce za hodinu?
Kdy použít boční vlečení a jak Kdy použít boční vlečení a jak Přestane pracovat motor a potřebujete dostat jachtu do přístavu k molu. Jak na to? Ideální je boční vlečení, které umožňuje s vlekem manévrovat. Má to ale svá specifika.
Prasklý tank benzínové pumpy vytéká do moře ve Hvaru Prasklý tank benzínové pumpy vytéká do moře ve Hvaru Ve Hvaru vyteklo do moře 15 tun nafty z prasklého tanku benzínové pumpy v lokalitě Križna luka. S nehodou se bojuje, nafty je ale dost.