Benzínka na Istu
V oblasti mezi Zaglavem na Dugim otoku a Malim Lošinjem nebyla ještě před týdnem žádná čerpací stanice. Nyní je k dispozici nová plovoucí benzínka na Istu.
Množství čerpacích stanic je důležitší pro motoráky než pro plachetnice, ale i plachetnice se mohou dostat do stavu nouze. Motorové jachty měly donedávna v oblasti západně a severozápadně od Zadaru smůlu. 50 mil ostrovů zde bylo bez benzínky. A v pátek, kdy končí týden pro charterové jachty, se hodí cestou do maríny jakákoli benzínka, u které není fronta.
Nová čerpací stanice v zátoce Kosirača na ostrově Ist má ve svém sortimentu Eurodiesel a Eurosuper 95. Nafty je k dispozici 150 000 litrů a to by mělo stačit i pro hodně velké jachty. Zásobníky na benzín mají objem 50 000 l. Hloubka u plovoucí benzínky je 8 metrů. Čerpací stanici najdete v zátoce nedaleko trajektového mola.
Jachtaře potěší otvírací doba od 0600 do 2100. Vedle hotovosti je možné platit také běžnými platebními kartami. Více informací o čerpací stanici najdete zde.
12710
Související články
Když dojde nafta za bezvětří
Když dojde nafta za bezvětří
Co můžete dělat, když vám dojde na plachetnici nafta 300 metrů od břehu a vítr nepřetlačí ani cigaretový kouř stoupající k nebi? Možností, jak takovou lapálii řešit, je více.
Prasklý tank benzínové pumpy vytéká do moře ve Hvaru
Prasklý tank benzínové pumpy vytéká do moře ve Hvaru
Ve Hvaru vyteklo do moře 15 tun nafty z prasklého tanku benzínové pumpy v lokalitě Križna luka. S nehodou se bojuje, nafty je ale dost.
Proč má být nádrž na naftu přes zimu plná?
Proč má být nádrž na naftu přes zimu plná?
Víte, proč je třeba nádrž na naftu před zimou naplnit po okraj? Proč ji není dobré nechávat poloprázdnou?