130 000 000 USD do charteru
130 milionů USD, nebo také 3 miliardy korun českých, půjde v příštím roce do charteru. Tolik chce investovat firma Travelopia Yachts, která má pod svými křídly společnosti Sunsail, Moorings a Footloose.
Z této investice mají radost především firmy Beneteau, Jeanneau a Robertson & Caine. První dvě loděnice dobře znáte. Jeanneau a Beneteau vyrábí především jednotrupé plachetnice, ale Groupe Beneteau, kam obě loděnice patří, má pod společnou střechou i výrobu katamaranů Lagoon, které jdou také do charteru. Robertson & Caine je jihoafrický výrobce katamaranů.
Hlavním důvodem pro ohromnou investici je znovuvybudování flotil v Karibiku, které byly zdevastovány v roce 2017 hurikánem Irma.
O tom, že nepůjde jen o injekci do exotického Karibiku, svědčí i objednávka 25 jachet Sunsail Match, což jsou Firsty 40 od Beneteau. Ty zamíří do Anglie. Dále se bude z velké části jednat o velké katamarány, jako je Moorings 500 od Robertson & Caine.
Loděnice si investice v charteru pochvalují. Beneteau Groupe hlásí za první pololetí 2019 nárůst charterových objednávek o 57 %.
Na moři bude těsno.
3187
Související články
Vaše první plavba
Vaše první plavba
Vyplouváte poprvé na moře ve funkci skippera. Poprvé máte zodpovědnost za celou loď a posádku. Jak se zachovat, aby týden proběhl bez stresu a beze škod?
Kdy poprvé vyplout na charter?
Kdy poprvé vyplout na charter?
Zima je dlouhá a jachtař trpí abstinenčními příznaky. Kdy poprvé vyplout na charter? V květnu? V dubnu? Nebo už dokonce v březnu? Jaké můžete v těchto měsících očekávat počasí na Jadranu?
Pojištění pro jachtaře Boatsafe přichází i na Slovensko
Pojištění pro jachtaře Boatsafe přichází i na Slovensko
Unikátní pojištění pro jachtaře je od června plně dostupné i na Slovensku. Opírá se o zkušenosti v ČR, kde ho využívá přes 1 300 jachtařů. Výhodou je mimo jiné i vlastní systém likvidace škod, díky kterému získají klienti peníze zpět v průměru do 3 dnů (od doložení dokladů), a nejširší rozsah pojistného krytí. Je od jachtařů pro jachtaře, proto pokrývá drtivou většinu rizik na moři.