Když standard nestačí...
Loděnice vedená Nielsem Jeppesenem vyráběla vždy mimořádně jezdivé jachty. A také kvalitní. Jsou to takové BMW mezi jachtami. Vysoká cena, za kterou dostanete skvělý produkt.
Radost z obyčejné plavby, to vás napadne po pár minutách za kormidlem kterékoli z X Yachts. Novinka je vytvářena se shodným zadáním.
Trup jachty je kvůli úspoře hmotnosti vyroben vakuovou laminací při použití epoxydové pryskyřice. Na závěr laminace prochází vypečením v peci. Díky úsporám bylo možné soustředit více hmotnosti do torpéda na kýlu a tím snížit těžiště jachty. I když ponor není extrémní. Ve standardní verzi je to 2,40 m.Dnes moderní kolmé přídě jachet jsou často poškozené při práci s kotvou. Zde je kotva vysunuta na krátký čelen a příď je pšed kotvou chráněna. Na zádi je hydraulicky spouštěná koupací plošina, která skrývá garáž na člun do délky 270 cm.
Standardně se na lodi počítá s použitím samopřehazovací kosatky, ale můžete si zvolit i klasické podélné kolejnice na otěž geny.
Podpalubí neskrývá žádná převratná řešení. Klasické uspořádání se třemi kajutami se někomu může zdát fádní, ale je to to nejlepší, co bylo v lodním stavitelství vymyšleno. Všude je prostorm světlo, čistý design a dá se předpokládat, že provedení bude dokonalé jako vždy.
X49 je nádhernou jachtou, která je určena pro ty, kteří velmi dobře vědí, co chtějí.
Parametry
Celková délka | 15,08 m |
Délka trupu | 14,50 m |
Délka na vodorysce | 13,58 m |
Šířka | 4,49 m |
Ponor | 2,40 / 2,71 m |
Výtlak | 12 900 kg |
Balast | 5 380 kg |
Nádrž na palivo | 300 l |
Nádrž na vodu | 325 l |
Výkon motoru | 58 HP |
Plocha hlavní plachty | 74 m2 |
Plocha geny 106% | 55 m2 |
Design | X-Yachts Design Team |
Více | zde |