Hliníková jachta na prodej za 280 000 EUR
Hliník je vynikající materiál pro výrobu lehkých a trvanlivých jachet s výbornými plavebními vlastnostmi. Bývá považován za nejlepší volbu pro dlouhé plavby, při kterých je třeba mimořádná odolnost. Nyní je na prodej 14,6 metrů dlouhá jachta Maya, vybavená karbonovým stěžněm, ráhnem, spinakerovým pněm a čelenem, s početnou sadou plachet do jakýchkoli větrných podmínek. Jachta je v lepším stavu než nová a je připravená na plavbu na druhý konec světa.
Van de Stadt Madeira Maya je navržená holandskou designérskou kanceláří Van de Stadt. Jachty s tímto podpisem se vyznačují slušným rychlostním potenciálem a velmi dobrým chováním na rozbouřeném moři. Jedná se o model Madeira 46 s prodlouženou zádí. Je pohodlná, rychlá a bezpečná.
Karbonový stěžeň, ráhno, spinakerový peň a čelen byly vyrobeny firmou Compotech. Stěžeň navrhoval a počítal designér Doug Schickler, který se podílel na výpočtech pro jachty na Americký pohár týmu Luna Rossa. Stěžeň je vybaven dvojicí sálingů a pro plavbu v bouřlivém počasí sadou running backstay.
Oplachtění
Z dalších předních plachet je jachta vybavena velkým genakerem, genakerem menším do silného větru, spinakerem a rolovací plachtou Code 0, kterou výrobce North Sails označuje jako Regatta Big Genoa 160%. Klasická celospírová triradiální hlavní plachta je vybavena třemi refy. Plachty jsou značky North Sails, kosatky a hlavní plachta z materiálu Soft Norlam, ve výborném stavu, některé téměř nejeté. Při plavbě po větru je možné využít až 214 m2 plachet, proti větru je to 154 m2 plachet.
Podpalubí
Zadní kajuty jsou klasické, dvojmístné, s jednou toaletou se sprchou. K dispozici je zde i místo na sušení žluťáků s odtokem vody a vývodem lodního topení.
Kuchyně je vybavena jednou lednicí a jedním samostatným mrazákem. Kuchyňská deska se zvednutými okraji, které brání vodě, aby se dostala k dřevěnému lemování, je z Corianu. Kuchyňské skříňky na lodi jsou optimalizované dle používaného nádobí.
Proti kuchyni je navigační stolek se zabudovaným PC s multifunkčním monitorem. Je zde prostor jak na klasickou, tak i elektronickou navigaci.
Majitelská kajuta na přídi má vlastní toaletu se sprchou, samozřejmě elektrickou. Obě toalety na lodi mají vlastní fekální tanky. Voda ze sprch, umyvadel a ze dřezu je svedena do tanku na šedou vodu. V přední kajutě je centrálně umístěné dvojlůžko. Pod ním je prostor na celou sadu již zmíněných plachet, včetně Code 0 na rolfoku. Plachty se vytahují na stěžeň rovnou z lůžka otevřenou luknou.
Velký samostatný úložný prostor je na přídi mezi kotevnou a majitelskou kajutou. Své místo zde najdou jak fendry, tak například složený dinghy s přívěsným motorem. motorem. Prostor je od Majitelské kajuty oddělen vodotěsnou kolizní přepážkou.
Motorizace, generátor a potápěčský kompresor
V motorovém prostoru je dále generátor a potápěčský kompresor Schifauer. Obě zařízení jsou hnaná motorem Yanmar 1GM10( 57 motohodin). Potápěčské láhve mají své místo v úložném prostoru za kormidlem, kde je vývod od kompresoru. Dále je Maya vybavena dieselovým topením a klimatizací.
Všechny nádrže jsou umístěné pro zlepšení plavebních vlastností pod podlahou salonu. Nádrže na vodu mají obsah 700 litrů, nádrž na naftu má objem 420 litrů. Kapacita servisních akumulátorů je až 600 Ah. Díky tomu je jachta i na dlouhých plavbách naprosto soběstačná bez nutnosti se omezovat.
Závěrem
Parametry
Celková délka 14,57m, bez čelenu
Šířka 4,3 m
Výtlak prázdné lodě 11 800kg
Balast 5600 kg
Ponor 2,3 m
Výška stěžně 21,25 m
Plocha hlavní plachty 64 m2
Plocha kostky 1 42 m2
Plocha Code 0 90 m2
Motorizace 75 hp
Nádrže na naftu 420 l
Nádrže na vodu 700 l
Design van der Stadt
Základní cena 280 000 EUR bez DPH
Informace o prodeji mailem, nebo na telefonu +420 602 513 770. Celou detailní výbavu jachty najdete v souboru pod článkem.
Jachta může být prodána i s firmou, která ji provozovala.
Dokumenty ke stažení
- MAYA(.docx, 27,91 KB)